R Rafialoni חבר מתחיל הודעות 3 מעורבות 0 נקודות 0 16/3/09 #1 התחדשתי ב- LA37A450, לפני יומיים קיבלתי אותה אבל יש לי כמה שאלות: 1. למה אני רואה לא חד? קשה לי לראות יותר מחמש דקות ברציפות. (שידורי SD פ) 2. ולמה הסאונד שלה כל-כך גרוע? תודה רבה...
התחדשתי ב- LA37A450, לפני יומיים קיבלתי אותה אבל יש לי כמה שאלות: 1. למה אני רואה לא חד? קשה לי לראות יותר מחמש דקות ברציפות. (שידורי SD פ) 2. ולמה הסאונד שלה כל-כך גרוע? תודה רבה...
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 16/3/09 #2 תתחדש, כיילת את המסך? כיצד הממיר מחובר למסך ובאיזה ASPECT RATIO בחרת?