בעית חדות ב LA37A450

  • פותח הנושא פותח הנושא Rafialoni
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Rafialoni

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
התחדשתי ב- LA37A450, לפני יומיים קיבלתי אותה אבל יש לי כמה שאלות:
1. למה אני רואה לא חד? קשה לי לראות יותר מחמש דקות ברציפות. (שידורי SD פ)
2. ולמה הסאונד שלה כל-כך גרוע?

תודה רבה...
 

תתחדש,

כיילת את המסך? כיצד הממיר מחובר למסך ובאיזה ASPECT RATIO בחרת?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור