בעיית תצוגה בטלויזיה המחוברת למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא sami99
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sami99

חבר אתר
הודעות
25
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב
רכשתי טלויזיה שארפ דגם lc37d44e
חיברתי אותה ללוין וכאן אני רואה תמונה יפה אין בעיות
חיברתי אותה לפלסטישין וכאן אין בעיות
חיברתי למחשב דרך כבל נדמה לי שמו vga
יש לי הכל במסך רואה הכל אבל התמונה "התצוגה" משום מה מהבהבת אני לא בטוח שזו בעיית רוזולוציה כיח ניסיתי כל האופציות שלושה כאלה מוגדרים בטלויזיה
כרגע מוגדר על 1360x768
2 אופציות נוספות בטלויזיה הן:

1280x768
1024x768

אודה למי שיעזור לי בפתרון
 

על איזה HZ מוגדרת התצוגה במחשב?
 
שכחתי להזכיר זאת
כרגע המחשב מוגדר על 60
אבל ניסיתי את 2 המצבים האחרים ולא עזר
 
בחיבור דרך VGA יש תפריט נוסף של הגדרות בטלויזיה, האם בדקת אותו?
 

לאאני בכלל לא מכיר זאת
אשמח לקבל הכוונה
 
תחפש בתפריטים, צריך להיות עם PC
 
בדקתי בתפריט בטלויזיה ישנם 4 הגדרות ל pc
1.input label הבנתי שזה לשינוי שם
2.fine sync שזה למרכז או להזיז את התמונה
3.xgv mode וזה לגבי רוזולוציה אותם 3 אופציות אשר הזכרתי קודם
4.language שפות

אין משהו אחר
כמובן יש בתפריט כל מיני הגדרות אבל אני חושב לא pc
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור