בעיית רוזולוציה lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא moti11
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moti11

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
ברשותי טלוויזיה fujicom fj-3205 mf חיברתי אותה למחשב ואני לא מצליח להגדיר לו רזולוציה הורדתי דרייברים מעודכנים הפעלתי את התוכנה PAWER שכופה על הטלוויזיה שימוש1366 והוא אומר לי שהכרטיס מסך כבר סידר לי את הרוזולוציה ועדיין אני לא רואה בסדר.
בתפריט של הטלוויזיה לא ניתן לשנות את NR
מישהו יכול לעזור?
 

האם הטלויזיה תומכת ב- NR ?
 
יש בתפריט אופציה של NR אבל לא ניתן לשנות את זה.
זה צבוע באפור.
 
אני לא ממש מכיר את הדגם הזה, האם פנית לשירות לקוחות של היבואן?
 

נערך לאחרונה ב:
חיברתי עם כבל HDMI בשני הכיוונים (יש לי יציאת HDMI במחשב)
 
הצלחתי לסדר את הרזולוציה
לכל מי שיש או יהיה מסך כזה אני יסביר מה עשיתי.
נכנסים ללוח הבקרה של הכרטיס מסך שם לחצתי על adjust desktop size and position אח"כ
resize my desktop מיד לאחמ"כ המסך כולו עובר לסוג של הצגה בה אתה מכוונן ידנית עם כפתורי גלילה את המיקום של המסך ימינה ושמאלה, ואז הוא אומר לך בדיוק מה הרזולוציה רק צריך לעשות אישור. לאחמ"כ change resulotion בוחרים ברזולוציה שיצא לכם לפי ה-כיוונון שעשיתם על המסך ו-הופ הכל מסתדר.
(מדובר בכרטיס מסך של NVIDIA)
דרך אגב הרזולוציה שיצאה לי 1192X676
 

שמח שהצלחת (Y)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור