LCD בעיית צפייה

  • פותח הנושא פותח הנושא לואי 55
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לואי 55

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם יש לי טלויזית פיליפס דגם47pfl4606h/12
הטלוויזיה בת 4 שנים בחיבור כבל hd מהטלויזייה לממיר (ממיר יס מקס טוטל hd) יש קפיצת תמונה לשנייה המסך הופך לשחור וחוזר הבעיה חוזרת כל 2 -6 דקות כאילו בעיית רזולוצייה .
אחרי ביקור טכנאי יס הוא טוען שהכרטיס hdmi לא תקין בטלוויזיה שאני צריך להחליף יש לציין שכרגע אני צופה אם כבל קומפוננט 2 זוגות שמחוברים מהטלוויזיה לממיר שאלתי היא?
מה יותר טוב מבחינת צפייה תודה לכל העונים .
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור