פלזמה בעיית חיבור hdmi בין מסך פנסוניק x10 לממיר apex

  • פותח הנושא פותח הנושא vered53
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

vered53

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
כשאני מחברת בין המסך לממיר עם כבל hdmi,אני מקבלת תמונה ללא קול.
1.ניסיתי להחליף כבל.
2.ניסיתי להחליף בין היציאות.
3.בחדר שינה יש לי מסך אחר, והכבל עובד איתו ועם הממיר בצורה תקינה.

אחרי תקופה ארוכה שהמסך היה מחובר בקומפוננט,ניסיתי לחבר שוב hdmi פתאום קיבלתי קול, אבל זה עבד בקושי 24 שעות.ביורוקום זורקים את הבעיה לכיוון ישפאר,וישפאר זורקים לכיוון יורוקום.
 

נראה לי שהבעיה היא במסך שלך ביציאות ה HDMI. כי את אומרת שניסת את הממיר בטליוויזיה אחרת והכל עבד בצורה חלקה נכון ? רק שאלה לפני שנקבע סופית שזה הטליווזיה, כשחיברת אותו למסך האחר חיברת אותו בעזרת HDMI ?
 
התשובה לשאלה, כן.כמו כן המסך מחובר לסטרימר ב hdmi בלי בעיות.
 
אולי ישנו קשר להגדרת האודיו בממיר (APEX כמדומני נכון?)
תנסי לנווט בתפריט הממיר למיקום הגדרת אודיו בחיבור HDMI ותנסי לשנות זאת (לPCM).
ניתקלתי בבעייה דומה כשחיברתי מסך פנסוניק מדגם קצת שונה לממיר YES HD.
שם הדרך לפיתרון היתה לשנות את ההגדרה לPCM במקום DOLBY, מכיוון שהDECODE של הסאונד נעשה במסך.
בהצלחה,
עדכני אותנו באם ישנו שינוי
ירון
 

הממיר היה ב-. pcm

בפורום הזה כתב מישהו שיש לו את אותה בעיה,זה נכתב באפריל.אינני יודעת איך נפתרה הבעיה אצלו.השארתי לו הודעה,אבל כנראה שהוא לא נכנס לאתר.
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור