בעייה - תופעת קפיצת תמונה בסמסונג A450

  • פותח הנושא פותח הנושא avinoams
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

avinoams

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן חברים.
לפני כחודש התקינו לי בבית פלזמה מדגם A450 של סמסונג.
מהרגע הראשון הבחנתי בבעייה בזמן צפייה בטלוויזיה - בפרסומות ובפרומויים של תוכניות (בעיקר), כאשר יש חילופי פריימים בתמונה, ישנן "קפיצות" של התמונה. כאילו כל כמה שניות התמונה קופצת..

חשבתי שאולי מנגנון למניעת צריבה פועל אבל זה לא זה, מה גם שכאשר הוא עובד אז הוא מתוכנן להזיז את התמונה מספר פיקסלים כל כמה דקות - ולא שניות, כפי שתיארתי קודם.

אני משתגע ואני לא יודע איך לתקן את זה, קראתי את כל חוברת ההפעלה אך לא מצאתי זכר לתופעה כזו..

אשמח אם מישהו יוכל להציע פתרון.

תודה,
אבינעם שפרן.
 

באיזה חיבור הממיר מחובר?
בחיבור למקור אחר, כגון DVD, האם התופעה חוזרת על עצמה?
 
תנסה לחבר אותה בקומפוזיט במקום אסוידיאו,מדובר בתקלה שכיחה שמתאימה לחבור אסוידיאו רופף.
 
מי נותן לך אחריות?
כאשר סמליין מתקינים (פתיחה ראשונית) מגיע טכנאי שבודק שהכל בסדר,לא היתה בעיה בעת ההתקנה?
 

היי חבר'ה
מדובר על חיבור S-Video. בשאר החיבורים לא נתקלתי בבעיה. אנסה לבדוק בחיבור אחר ואודיע לכם.
תודה.
 
החלפתי חיבור S-Video ועדיין קופץ. לא ניסיתי חיבור קומפוזיט - אני לא רוצה לרדת באיכות.
יש עצות?
 
תבדוק בקומפוזיט, רק על מנת לבדוק שהבעיה לא קשורה דווקא לכניסת S-VIDEO.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור