בעיות רזולוציה LG 47 60

  • פותח הנושא פותח הנושא itays
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

itays

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ליאור,

קניתי לא מזמן LCD LG 47 60 סקארלט FULL HD. (כתבת עליה גם ביקורת).

משום מה, כאשר אני מחבר את ה PS3 לטלויזיה הרזולציה הכי גבוהה שאני מקבל היא 1080I ולא 1080P.

הטלויזיה מחוברת לPS3 בכבל HDMI מסוג טוב. מלבד זאת, קראתי גם במס' פורומים כי בעוד טלויזיות כגון ה סוני בראביה ישנה את הבעייה הזו.

האם אתה מכיר את הבעייה? מה אתה מציע לעשות?

ואם אפשר שאלה נוספת, חיבור ממיר יס מקס (לא HD) לטלויזיה עדיף חיבור סקארט ל SVIDEO או מ סקארט לקומפנט?

תודה,

איתי סמל
 

אני מניח שה- PS3 מכוון על אות 1080P ?
האם המסך נמצא במצב NATIVE RATE ?

לגבי ממיר, סקארט לקומפוננט לא יעבוד, מדובר בסוג אות שונה, מה המחייב ממיר אות (טרנסקודר) מסקארט RGB אל קומפוננט.
 
בעיות רזולוציה

ליאור,

למה הכוונה NATIVE RATE?

כאמור, בPS3, בהגדרות תצוגה אני מנסה לסמן בV את ה1080P אך הוא לא מקבל את השינוי (רואים רק מסך שחור) הכי גבוה שהוא מנסה זה 1080I / 720P.

האם אני אראה בכלל הבדל במשחקים / סרטי בלו-ריי בין 1080I ל 1080P?
 
חפש את הפיסקה הרלוונטית במאמר, על NATIVE RATE, כתוב שם איך זה מכונה בסוני.
 

שלום ליאור,

עדיין לא מצאתי את התשובה בכתבה בNATIVE RATE. בשיחתי עם ישפאר, הבעייה כנראה לא טמונה בPS3. המכשיר מבצע "קידוד" אוטומטי בין הרזולוציה הכי גבוהה שהמסך יכול לקבל לבין 1080P (הרזולוציה הגבוהה ביותר שהPS3 יכול לשדר).

האם תוכל לבדוק הנושא?
 
הענין שאתה מדבר עליו לא קשור לרזולוציה, משום שגם 1080i ו- 1080p מתייחסים לאותה הרזולוציה שהיא 1920X1080.

מה שכן, ה- PS3 מוציא משום מה אות Interlaced ולא Progressive, אין לי הסבר מדוע זה קורה.
 
ב-PS2 שידור פרוגרסיב רק במשחקים תומכים, האם גם ב-PS3?

אני אנסה להציע כיוון:

שידור פרוגרסיב (P) אפשרי בפלייסטיישן 2 רק במשחקים תומכים.

אולי הדבר נכון גם בפלייסטיישן 3 וזו הסיבה שהשואל לא מקבל שידור P?

לשואל - תנסה לראות בעטיפת המשחקים או באינטרנט באיזה איכות הם אמורים להיות - 1080I או 1080P.

אודי
 

שלום אודי,

תודה על העזרה אך הפתרון נעוץ באיכות הכבל HDMI. כאשר חיברתי כבל HDMI מסוג טוב, הPS3 (וגם הטלויזיה ) זיהו את הרזולוציה הגבוהה ביותר, קרי 1080P.

תודה בכל מקרה.

איתי
 
אחלה, שמח שנפתרה הבעיה.
 
יופי, מעולה

אני שמח שנפתרה הבעיה.

למען הדורות הבאים, אשמח אם אתה או ליאור תוכלו לתת אינדקציה איך נדע שכבל HDMI מסויים תומך באיכות הגבוהה ואיזה לא.

אודי
 

התקן של HDMI מחייב שכל כבל HDMI יתמוך באיכות 1080P, אם הוא לא עושה כך, סימן שהוא לא תקין.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור