LCD או פלזמה בעיות עם טלויזיה פנסוניק חדשה

  • פותח הנושא פותח הנושא Hershko7
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Hershko7

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
בשעה טובה התחדשתי בטלוויזיה חדשה של פנסוניק (בכלל כלול LED , 3D, 55)
אבל לא כמו שהמוכר הבטיח לי - מצאתי כמה דברים מעצבנים ואשמח אם יש למישהו תשובה עליהם:
1. מתי יוצא העידכון לעברית? באמת יש חרם על ישראל?
2. אני מנסה לראות דרך האקסטרימר שלי - אבל יש הפרש של זמן בין התמונה לקול (xtreamer sidewinder) - יש בכלל אופציה לכוון את זה?
3. בצפיה בסרטי תלת מימד של תמונה לצד תמונה (SBS) התרגום מופיע קטוע בשני צידי המסך . לאומת זאת התרגום בתמונה מעל תמונה (updown) רואים מעולה. למישהו יש רעיון?
 

עם פנסוניק ועברית המוטו הוא:"אל תצפה ולא תתאכזב" מקווה שלפחות ידעת מראש שאין עברית.
לגבי סרטים אם אתה רואה רק דרך הסטרימר אז אין לי פתרון בשבילך לבעית התלת מימד אבל אם בכל זאת יש לך דרך לחבר למחשב אז שימוש בנגן PotPlayer החינמי פותר את העסק (בתוכנה יש אפשרות להגדיר כתוביות לתלת מימד - כל כך פשוט וכל כך חסר בנגנים אחרים).
 
לגבי כתוביות ב- SBS, אתה צריך לבצע המרה שלהן לתלת מימד.
[video=youtube;jCbmz7q662k]http://www.youtube.com/watch?v=jCbmz7q662k[/video]
 
ליאור, הפתרון שהצעתי לו חוסך את הצורך בהמרת הכתוביות אבל שוב הוא טוב רק למי שמחבר את המחשב ישירות לטלויזיה.
 

תודה רבה ליאור ! אני אבדוק :-)
 
לצערי ליאור זה עדיין לא עובד
.
התרגום בתלת מימד עדיין מופיע קטוע ובשני צדדי המסך בלבד

רעיונות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור