בעיות סאונד במסך החדש ...

  • פותח הנושא פותח הנושא eranzzzz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eranzzzz

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום ,
רכשתי לפני יומיים LE5500 LG
47 אינץ , הורדתי מספר סרטי HD לדיסק הקשיח וחיברתי הסרט אומנם התחיל אבל קפצה חלונית על שגיאה בסאונד ואי יכולת לקרוא אותו - מה הבעיה ?
ערן
 

שלום ,
רכשתי לפני יומיים LE5500 LG
47 אינץ , הורדתי מספר סרטי HD לדיסק הקשיח וחיברתי הסרט אומנם התחיל אבל קפצה חלונית על שגיאה בסאונד ואי יכולת לקרוא אותו - מה הבעיה ?
ערן

אגב הממיר שברשותי HD של יס
 
אין קשר בין ממיר YES לסרטים שהורדת בהארד דיסק.

תקרא בספר של המוצר באיזה פורמט סאונד הוא תומכת בחיבור USB ותקודד את הסרטים בהתאם.

אם אתה לא רוצה להסתבך תרכוש נגן מדיה ייעודי

בהצלחה
 
לידיעתך, המסך הזה אינו תומך בפורמט סאונד dts .
צריך להמיר ל-דולבי דיגיטאל.
 

תודה על ההערות , למרות הכל מסתבר שאין לי ידע בכלל בנושא הסאונד , איזו תוכנה מומלצת להמרה ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור