בעיות בצפייה...


כהן דורית

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי בארה"ב שני מסכי טלוויזיה LCD מדגם VIZIO VW26L HDTV
חיברתי אותם כאן בארץ, כרגע ללא כבלים, אלא בחיבור ישיר לאנטנה.
אני מצליחה לקלוט מס' רב של ערוצים אך התמונה מופיעה בשחור לבן כשברקע נשמעים רעשים רבים.
מה יכולה להיות הבעייה ? וכיצד לדעתכם ניתן לפתור אותה ?
אשמח לכל עזרה...
דורית
 

נערך לאחרונה ב:
שלום,
אני משער שהמסכים שרכשת תומכים בשיטת שידור NTSC
בארץ השיטה הינה PAL ומכאן מקור ההפרעות.
לשם בדיקה, תוודאי בספר ההפעלה אם כתוב רק NTSC או גם PAL
 
שני פילים לבנים... לפי אתר החברה

כאן
http://www.vizio.com/productDetails.aspx?id=1568&pid=1508

כתוב במפורש שהמסך תומך רק בNTSC לשיטותיו,
תוכלי להשתמש בהם כמסכי מחשב
בחיבור VGA הם יעבדו ב
Computer: 640x480, 800x600, 1024x768, 1366x768 thru VGA/RGB or 640x480 thru HDMI
 
הצלחתי לפתור את הבעייה ע"י חיבור לדי.וי.די, וסריקת התחנות דרך הדי.וי.די, כמו כן חיברתי אחד מהם למחשב ובאמצעות כרטיס טלויזיה, נפתרה הבעייה,
בכל זאת, אלה אינם פילים לבנים...
בכל אופן, תודה על הכוונה...
 

שאלה כללית,
האם אין אפשרות להעביר שידור ntsc לשידור pal באמצעות ממיר כלשהוא ?
ובכלל, בעידן הטכנולוגיה המתקדמת, מה החשיבות של שיטות שידור שונות ? היכן הגלובליזציה ???
 
הטכנולוגיה אכן מתקדמת

שאלה כללית,
האם אין אפשרות להעביר שידור ntsc לשידור pal באמצעות ממיר כלשהוא ?
ובכלל, בעידן הטכנולוגיה המתקדמת, מה החשיבות של שיטות שידור שונות ? היכן הגלובליזציה ???

אבל עדין יש לנו שני רבנים לא?
ואלף שיטות לקודד וידאו במחשב
 
שאלה כללית,
האם אין אפשרות להעביר שידור ntsc לשידור pal באמצעות ממיר כלשהוא ?
ובכלל, בעידן הטכנולוגיה המתקדמת, מה החשיבות של שיטות שידור שונות ? היכן הגלובליזציה ???

ישנם מכשירים ממירים מ- NTSC ל- PAL
במעבר לשיטת HDTV, בוטלו שיטות PAL / NTSC ואחרות, אבל גם שם יש הבדלים בין 50Hz ל- 60Hz בגלל רשתות החשמל השונות בעולם (בארה"ב מתח החשמל הינו 110V / 50Hz לעומת אירופה / ישראל שהוא 220V / 60Hz).
 

היא צריכה הפוך

מPAL של יס ל NTSC של המסך
 
צודק, גם מכשירים כאלו קיימים כמובן.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור