LCD בעיות בצפייה בפיליפס 7606 42" ב MKV ובכלל.

  • פותח הנושא פותח הנושא shayav2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shayav2

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
1
שלום
ממש ממש אשמח לקבל עזרה כי אני די מיואש
קניתי פיליפס 7606 42". אמורה להיות "state of the art"..


אמממה..
ידעתי שיש בעיות בדיסק און קי בנוגע לתרגום,
אבל זה לא משדר MKV בכלל!! אפילו לא ב DNLA וגם בקבצי MPEG זה עדיין ב DNLA ואין תרגום.
המחשב PC שלי רחוק מאוד מהטלווויזה וחשבתי על סטרימר, אבל ראיתי שגם כאן יש בעיות בתרגום MKV

לא בא לי להשקיע עכשיו איזה אלפייה נוספת על סטרימר מטורף או מחשב קטן, אבל רוצה להבין מה האופציות שלי.
אשמח אם מישהו כאן יוכל להסביר לי מה האופציות שעומדות בפניי (אם ניתן עם עלויות זה בכלל ברכה)

מיואשששששששששששששששששש...........

שי
 

אתה יכול לרכוש סטרימר במחיר 600-800 ש"ח שיעשה את העבודה.
איפה ראית שבסטרימר "יש בעיות בתרגום MKV"?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור