בעיות בחיבור

  • פותח הנושא פותח הנושא אוריה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אוריה

אוהב את התחום
הודעות
57
מעורבות
0
נקודות
0
היי ליאור
יש לי פלזמה חדשה מדגם PT81 של LG.היא נחשבת לטובה ביותר.מערך החיבורים שלה דומה בעצם לדגם שסיקרת כאן שזה הפלזמה הקטנה יותר LG כולל מסך 32.
כיום יש לי 2 ממירים של הוט רגיל + HD ובנוסף DVD מחובר.הממיר הרגיל מחובר דרך סקרט 1 ואת הממיר השני (HD) לא הצלחתי לחבר דרך סקרט 2.קראתי בסיקור שלך שרק סקרט אחד הוא בעצם RGB וכאשר פניתי לשרות של ח.י אמרו לי שסקרט 2 לא מותאם לצפיה בטלויזיה אלא רק בDVD.
קודם כל אני לא מבין למה,האם סקרט 2 באמת לא מותאים לממיר או שיש תקלה? וגם כאשר חיברתי את ה DVD לסקרט 2 לא ראיתי תמונה טובה בכלל.
כשניסיתי לחבר את ממיר HD מחיבור DVI לחיבור HDMI אני מקבל תמונת HD אבל לא באכות גבוהה.ובנוסף גם אין קול.
החיבור היחיד שנותן תמונה מעולה הוא קומפוננט ואליו חיברתי את ממיר HD.
בקיצור לא ברור לי מדוע 2 היציאות של הסקרט לא עובדות כראוי ומה הבעיה בחיבור DVI.
יכול לעזור ?
תודה
 

כשאתה מחבר לחיבור הסקארט השני, נסה להגדיר את האות בממיר לאיכות קומפוזיט.
לגבי חיבור DVI, הוא אינו מעביר אודיו (בניגוד ל-HDMI), לכן לא קיבלת צליל.
בחיבור ממיר ה-HD, תגדיר אותו שיוציא אות 720P או 1080i
 
היי
כאשר אני מחבר לסקרט השני אני לא מצליח להגיד קומפוזיט כי אני לא מוצא אפשרות כזו.מדובר בממיר של הוט מדגם דוקסיס.האפשרויות הם:RGB SVHS PAL שיטת SVHS הופגת הכל לשחור לבן.ובסופו של דבר אכות התמונה עלובה למידי בכל שיטה.גם כשאני מחבר לשם את ה DVD סקרט לסקרט לא רואים טוב.לדעתי יש בעיה ביציאה.
אבל אני מנסה להבין למה הכוונה כשאתה כותב בסיקור של הפלזמה הקטנה של LG שהסקרט השני לא תומך RGBגם בחברת ח.י אומרים שלא רואים שם מהממיר אלא רק דרך DVD.....אולי גם אצלי הוא לא תומך RGB אז מה השימוש בו בכלל ?
לגבי חיבור הממיר HD על ידי כבל DVI ליציאת HDMI אני מגיע למסך בתפריט בו אני מכוון RGB וכו' אבל אין אפשרות לגעת שם ברזולוציה.האם זו הסיבה שאנ לא רואה תמונה טובה ? זה מוזר כי אני רואה תמונה באכות HD אבל יש בה עיוותים....
רק הקומפוננט מוציא תמונה טובה.
האם יש בעיה בטלויזיה עצמה ?
 
או.קיי
פתרתי את בעית החיבור על ידי שינוי רזולוציה כפי שאמרת.יש לחיץ שנקרא V FORMAT וזה עזר אבל אני נשאר בקומפוננט כי האכות שם יותר טובה.זאת עד אשר יגיע הממיר החדש....
לגבי חיבור הסקרט השני השאלה שלי נשארה כשהיתה.....
תודה
 

סקארט יכול להעביר מספר סוגי אותות: קומפוזיט, S-VIDEO ו-RGB
כניסה אחת מוגדרת כ- FULL SCART מה שאומר שהיא מסוגלת להעביר את כל האותות הנ"ל, הכניסה השניה מוגבלת יותר ויודעת להעביר (אם אני זוכר נכון, המסך כבר לא ברשותי) אות קומפוזיט ו- S-VIDEO בלבד.
 
הבנתי....
אז אם אני מחבר בעצם את הממיר הרגיל לסקרט הראשי ואת ממיר HD לקומפוננט אז את ה DVD אני יכול לחבר סקרט לסקרט ולהגדיר חיבור svideo בהגדרות ה DVD.
עכשיו ה DVD מחובר בחיבור svidoe משני הצדדים אבל יש תמונה ממש לא נקיה....
ניסיתי גם לחבר את ה DVD על ידי חיבור סקרט ל DVD ומצד שני RCA בפלזמה וגם שם אנ לא מרוצה מאכות התמונה.
האכות המיטבית היא קומפוננט אבל זה תפוס על ידי ממיר HD.....
תודה רבה בכל אופן !
 
לא כל כך ברור מדוע התמונה מהממיר HD לא טובה דרך חיבור DVI, חפש בתפריט הממיר אפשרות להגדיר את רזולוציית ה-DVI.
נסה לחבר גם בכניסות HDMI אחרות במסך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור