היי ליאור
יש לי פלזמה חדשה מדגם PT81 של LG.היא נחשבת לטובה ביותר.מערך החיבורים שלה דומה בעצם לדגם שסיקרת כאן שזה הפלזמה הקטנה יותר LG כולל מסך 32.
כיום יש לי 2 ממירים של הוט רגיל + HD ובנוסף DVD מחובר.הממיר הרגיל מחובר דרך סקרט 1 ואת הממיר השני (HD) לא הצלחתי לחבר דרך סקרט 2.קראתי בסיקור שלך שרק סקרט אחד הוא בעצם RGB וכאשר פניתי לשרות של ח.י אמרו לי שסקרט 2 לא מותאם לצפיה בטלויזיה אלא רק בDVD.
קודם כל אני לא מבין למה,האם סקרט 2 באמת לא מותאים לממיר או שיש תקלה? וגם כאשר חיברתי את ה DVD לסקרט 2 לא ראיתי תמונה טובה בכלל.
כשניסיתי לחבר את ממיר HD מחיבור DVI לחיבור HDMI אני מקבל תמונת HD אבל לא באכות גבוהה.ובנוסף גם אין קול.
החיבור היחיד שנותן תמונה מעולה הוא קומפוננט ואליו חיברתי את ממיר HD.
בקיצור לא ברור לי מדוע 2 היציאות של הסקרט לא עובדות כראוי ומה הבעיה בחיבור DVI.
יכול לעזור ?
תודה
יש לי פלזמה חדשה מדגם PT81 של LG.היא נחשבת לטובה ביותר.מערך החיבורים שלה דומה בעצם לדגם שסיקרת כאן שזה הפלזמה הקטנה יותר LG כולל מסך 32.
כיום יש לי 2 ממירים של הוט רגיל + HD ובנוסף DVD מחובר.הממיר הרגיל מחובר דרך סקרט 1 ואת הממיר השני (HD) לא הצלחתי לחבר דרך סקרט 2.קראתי בסיקור שלך שרק סקרט אחד הוא בעצם RGB וכאשר פניתי לשרות של ח.י אמרו לי שסקרט 2 לא מותאם לצפיה בטלויזיה אלא רק בDVD.
קודם כל אני לא מבין למה,האם סקרט 2 באמת לא מותאים לממיר או שיש תקלה? וגם כאשר חיברתי את ה DVD לסקרט 2 לא ראיתי תמונה טובה בכלל.
כשניסיתי לחבר את ממיר HD מחיבור DVI לחיבור HDMI אני מקבל תמונת HD אבל לא באכות גבוהה.ובנוסף גם אין קול.
החיבור היחיד שנותן תמונה מעולה הוא קומפוננט ואליו חיברתי את ממיר HD.
בקיצור לא ברור לי מדוע 2 היציאות של הסקרט לא עובדות כראוי ומה הבעיה בחיבור DVI.
יכול לעזור ?
תודה