בעיות אדיו בהצגת סרטים מהמחשב לטלויזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא kobibo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

kobibo

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
קודם כל רציתי להודות על העזרה פה בפורום על חיבור המחשב ל LCD .
רציתי את עזרתכם בתופעות שאני נתקל עכשיו: (כרטיס HD4350 מחובר בעזרת כבל HDMI למסך פלאזמה של סמסונג).

1. עלמנת לשמוע אדיו במחשב אני צריך לנתק את הכבל ה HDMI מהמחשב אחרת לא ניתן לשמוע בעזרת הרמקולים המחוברים למחשב, האם ניתן לפתור זאת ללא ניתוק הכבל מהמחשב?
2.לעיתים בעת צפיה בפלאזמה הקול פשוט נעלם,צריך לסגור את הסרט ושוב להריץ אותו ואז הקול חוזר,מה יכולה להיות הבעיה וכיצד ניתן לפתור זאת?

תודה מראש
 

אני יכול לתאר לעצמי שזה בעיה בדרייבר תנסה לעדכן את הדרייבר של כרטיס המסך שלך לגירסה האחרונה
 
לאודיו דרך HDMI יש דרייבר יעודי (בנוסף לדרייבר של כרטיס המסך).
 
אז איך ניתן לבחור בין השניים ללא ניתוק כבל ה HDMI כל פעם מהמחשב?
 

דרך הגדרות אודיו בלוח הבקרה של WINDOWS.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור