בעיה של שחור לבן...

  • פותח הנושא פותח הנושא dodozar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

dodozar

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכם!

קניתי לאחרונה טלוויזיה של פיליפס 42'. חיברתי את הממיר של יס באמצעות כבל 21 פינים והכל עבד כמו שצריך. כשרציתי לחבר את מכשיר ה-DVD בעזרת חיבור בננות סטנדרטי קיבלתי תמונה בשחור לבן. לאחר מכן כשניתקתי את הממיר וחיברתי את ה-DVD באמצעות 21 פינים התמונה קיבלה צבע והכל היה בסדר גמור. כשניסיתי לחבר את הממיר באמצעות בננות הממיר הראה תמונה בשחור לבן... עד כאן... בדקתי כמה כבלים שונים והתוצאות דומות.... האם לדעתכם זו בעיה בחיבור בננות של הטלוויזיה? יכול להיות בעיה כזו בטלוויזיה חדשה? ועכשיו לפתרון אפשרי... האם לדעתכם מפצל של 21 פינים יכול לפתור לי את הבעיה? כלומר לחבר גם את הממיר וגם את ה-DVD בעזרת 21 פינים (על הטלוויזיה יש יציאה אחת כזו לכן אני צריך מפצל)... אשמח לעזרה... תודה רבה!
 

חבר את ה- DVD ישירות לטלוויזיה בעזרת חיבור קומפוננט (אדום/ירוק/כחול).
 
יכול להיות שהDVD מוגדר כS-VIDEO, לכן בחיבור SCART (21 פינים) אתה רואה צבעים...

תכנס להגדרות התמונה ותשנה בהתאם לצורת החיבור שלך.

כמו שליאור רשם, אם יש לך כניסת COMPONENT פנויה, תשתמה בה, רק אל תשכח שזו כניסה רק לתמונה ואת האודיו צריך להעביר בנפרק (סה"כ 5 כבלים - 3 וידאו + 2 אודיו)
 
ה-DVD מחובר ישירות לטלוויזיה...

ניסיתי לחבר לחור הירוק או בכחול אבל רק בצהוב אני מקבל תמונה כלשהי בשחור לבן...

בקשר להגדרות של ה-DVD אז ניסיתי להיכנס להגדרות אבל עדיין לא הצלחתי :(

עוד עצות?
 

תמונה בטלויזיה גם גוון כחול

שלום

חיברתי את ממיר ייס hd לטלויזיה עם כבל component אך משום מה לא רואים טוב עכשיו.
רואים את תמונה עם גוון כחול (כיאלו יש עודף בצבע הכחול).

לפי ההגיון, חיברתי כל אחד מהבננות לצבע המתאים, אז לא ברור לי מה יכול להיות הבעיה.


אשמח אם משהו יכול לעזור לי

תודה
 
אם יש גוון כחול, זה אומר שהצבע האדום לא מחובר.
שים לב שחיברת את הכבל האדום ליציאת וידאו PR ולא ליציאת אודיו R.
 
לא רואים טוב שהממיר של ייס מחובר עם כבל component

היי

תודה. הבעיה היתה אכן קשורה לחיבור של הכבלים.
בעית הצבע הכחול הסתדר. אבל משום מה עדיין לא רואים טוב, נראה קצת חשוך בערוצים מסויימים והצבעים לא נראים במיטבם. לפני זה הממיר היה מחובר בhdmi אבל יש לי בטלוויזיה חיבור אחד וקניתי סטרימר שכרגע מחובר ליציאה הזאת.


1. קראתי שאני אמור לראות בComponent פחות או יותר באיכות של hdmi האם זה נכון?
2. האם הסיבה שאני לא רואה טוב קשור להגדרות של הטלויזיה או/ו ממיר?
3. האם שווה אולי לקנות מפצל לhdmi, ככה שאני אוכל לחבר את הממיר ואת הסטרימר לאותה יחציאה.


תודה!
 

1: זה נכון
2: בהרבה מסכים לכל כניסה יש הגדרות משלה, תכייל מחדש.
3: קודם כל אתה צריך ממתג ולא מפצל... האם שווה? תלוי, אם זה יותר נוח לך אז כן שווה.
 
איך אני מכייל?

תודה על תגובתך.

אז אם אני אמור לראות כמו בhdmi זה אומר שבאמת זה לא מוגדר נכון
לי יש טלוויזיה lcd וממיר yes hd mx. משהו יכול לעזור לי לכייל את זה? כי אני לא בטוח כל כך איך לעשות את זה...

תודה
 
איך אני מכייל?

טלוויזיה lcd של LG
 

RTFM...

הגדרות -> תמונה -> כיול ידני

ביטול מצב ENERGY SAVE
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור