בעיה עם קידוד שלט יס

  • פותח הנושא פותח הנושא רוזי1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,356
מעורבות
888
נקודות
113
קידדתי את השלט בצבע כסף של יס למסך פנסוניק PV80.
ניסיתי את כל הקודים שרשומים בערוץ 144 - הבעיה היא שע"מ לכבות את הטלויזיה נדרשים לפעמים עד 5 לחיצות על כפתור הכיבוי (שאר הפונקציות עובדות בסדר).

יש פתרון?
 

נשמע מוזר, אתה אומר שזה מכבה בסוף
 
כן, בסוף היא כבית.
כל פעם שאני לוחץ כיבוי, המנורה על המסך מהבהבת (כלומר המסך מקבל את האות).
אבל המסך כבה רק אחרי מס' לחיצות (לא תמיד אותו מספר).

במסך אחר (PW7), הכיבוי היה אחרי 2 לחיצות, ובסופו של דבר כשקידדתי 1650 - הוא נכבה בלחיצה הראשונה.
ב- PV80 ניסיתי את כל הקודים - ללא הועיל.
 
אולי בגלל שזה דגם שהגיע רק עכשיו, נסה לדבר עם שירות יס, לברר איך הם מעדכנים קודים של דגמים חדשים.
 

לא כל הקודים קיימים ביס.

לגבי הכיבוי, מניסיוני אני יודע שלעיתים החלפת בטריות עוזרת.{ שווה לנסות}

בהצלחה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור