רסיבר בעיה עם נטפליקס ורסיבר denon avrx1200


קובי שאלתיאל

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
1
נקודות
3
שלום לכולם, שמי קובי שאלתיאל
לאחרונה רכשתי רסיבר יד 2 של denon
דגם avrx1200

הכל עובד מעולה בסטריאו וסראונד מלבד נטפליקס שמציג הודעת שגיאה בטעינת הכותר :
Pb101 (5.2.100)
מציין שברשותי ממיר הוט Fiber4k עם נטפליקס מובנה.
הממיר מחובר לרסיבר בכניסת cbl (כבל hdmi)
 

שלום לכולם, שמי קובי שאלתיאל
לאחרונה רכשתי רסיבר יד 2 של denon
דגם avrx1200

הכל עובד מעולה בסטריאו וסראונד מלבד נטפליקס שמציג הודעת שגיאה בטעינת הכותר :
Pb101 (5.2.100)
מציין שברשותי ממיר הוט Fiber4k עם נטפליקס מובנה.
הממיר מחובר לרסיבר בכניסת cbl (כבל hdmi)

פרוטוקול HDMI דיי בעייתי.. יישנם מצבים של חוסר תאום.
תנסה לחבר מקור אחר בחיבור HDMI
 
נערך לאחרונה ב:
היציאה מה Fiber4k היא HDMI בתקן 2.0, הכניסה ברסיבה היא בתקן 2.2 .
ייתכן שאתה משתמש בכבל לא מתאים?
נסה להשתמש בכבל HDMI איכותי, בתקן 2.1
זו יריה באפלה אבל שווה לנסות.
 
היציאה מה Fiber4k היא HDMI בתקן 2.0, הכניסה ברסיבה היא בתקן 2.2 .
ייתכן שאתה משתמש בכבל לא מתאים?
נסה להשתמש בכבל HDMI איכותי, בתקן 2.1
זו יריה באפלה אבל שווה לנסות.
מחובר מהממיר לרסיבר עם כבל 2.3 high speed hdmi
לא עזר, אולי צריך גם שהכבל מיציאה של הרסיבר לטלוויזיה יהיה ב2.1 לפחות ?
 

קובי שאלתיאל היקר. למי שלא מכיר מדובר באחד התקליטינים והיוצרים המוכשרים בארץ. אלוף עולם עם אוזני זהב.

אז ככה. אם עדיין לא עובד, גם לאחר הכבל שנתתי לך (2.2) אז אולי כדאי לאמץ את העיצות של איציק וליאור. גם החשד שלי הוא הכבל.
 

מעדכן שפתרתי את הבעיה באמצעות כבל אופטי,
הממיר מחובר ישירות לטלוויזיה בHDMI,
וכבל אופטי מהממיר ישירות לרסיבר.
תודה לכולם :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור