LCD בעיה (סאונד) בחיבור ה LCD למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא nirfar1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nirfar1

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
אז ככה,
לי יש כרטיס מסך של Gforce9400 בו יש יציאה HDMI ו DVI
יש לי LCD 32 עם HDMI
בנוסף מחוברת לי מערכת סטריאו למחשב שדרכה אני שומע סאונד

קניתי כאבל HDMI ל HDMI וחיברתי את המחשב לטלויזיה כדי שלא אצטרך גם כאבל לסאונד.
רואים מדהים והסאונד מדהים. הבעיה שאני לא שומע כלום מהטלויזיה אלא רק מהמערכת סטריאו (שמחוברת למחשב) , אני רוצה לשמוע בו זמנית גם מהטלויזיה וגם מהמערכת סטריאו .
האם זה אפשרי? צריך כאבל נוסף? זה צריך להיות ככה מלכתכילה בגלל הHDMI ?
עדיין לא הבנתי את הסוגיה הספציפית הזו.
אשמח לתשובה
ניר
 

לא חושב שכרטיס המסך שלך מוציא אודיו דרך HDMI.
 
אוקיי איך אני מברר את זה?
ואם לא איך אני כן ישמע סאונד מהטלויזיה ומהסטריאו סימולתנית?
 
מישהו?..
חיפשתי בכל הפורומים ושום פורום לא מציג את הבעיה הספציפית הזו
 

לא הבנתי איך מה שאתה אומר עוזר..
המחשב שלי מחובר לסטריאו דרך הaux עם שני כאבלים לאחד . למחשב. ליציאת סאונד.
נגיד ושמתי מפצל במחשב.. אחד הולך למערכת והשני לאן יילך?.. כי הטלויזיה על מצב hdmi ואין לו חיבור של בננות לבן אדום לידו. כי הוא כביכול אמור לקבל סאונד מאותו כאבל (מה שלא קורה) .. יש אולי בעיה אחרת?..
 
יכול להיות שאחת מכניסות ה- HDMI שלך יכולה לקבל אודיו דרך כניסת RCA אנלוגית, לפעמים יצויין על כניסת ה- HDMI כיתוב HDMI/DVI.

לא מציגים את הבעיה כי כרטיס המסך הזה מלכתחילה לא מוציא אודיו דרך HDMI, תבדוק במפרט שלו אם מצויין אחרת.
 

הבנתי שאפשר לחבר עם כאבל בין הכרטיס קול לכרטיס מסך כדי שיהיה סאונד ווידאו.. כנראה שזאת הבעיה!.. מוזר שאף אחד לא העלה את הנושא הזה... מישהו יודע איך עושים את זה?
 
לא הבנתי איך מה שאתה אומר עוזר..
המחשב שלי מחובר לסטריאו דרך הaux עם שני כאבלים לאחד . למחשב. ליציאת סאונד.
נגיד ושמתי מפצל במחשב.. אחד הולך למערכת והשני לאן יילך?.. כי הטלויזיה על מצב hdmi ואין לו חיבור של בננות לבן אדום לידו. כי הוא כביכול אמור לקבל סאונד מאותו כאבל (מה שלא קורה) .. יש אולי בעיה אחרת?..

תבדוק אם ליד אחת מיציאות הHDMI בטלוויזיה שלך יש כניסה של AUDIO IN, אבל לא בצורת RCA, אלא בצורת כניסה של 3.5 מ"מ. במידה וכן, אתה מחבר כבל מיציאת הסאונד במחשב אל הטלוויזיה. מדובר בכבל כזה, אם לא הבנת: http://www.cable.co.il/sg_product~550330~40~72.htm

הבנתי שאפשר לחבר עם כאבל בין הכרטיס קול לכרטיס מסך כדי שיהיה סאונד ווידאו.. כנראה שזאת הבעיה!.. מוזר שאף אחד לא העלה את הנושא הזה... מישהו יודע איך עושים את זה?

אני לא בטוח שזה אפשרי בכרטיס שלך. אני חושב שזה קיים רק בכרטיסי ATI, אבל יש מצב שאני טועה. בדוק באתר היצרן כדי לוודא את העניין.
 
נערך לאחרונה ב:
הבנתי שאפשר לחבר עם כאבל בין הכרטיס קול לכרטיס מסך כדי שיהיה סאונד ווידאו.. כנראה שזאת הבעיה!.. מוזר שאף אחד לא העלה את הנושא הזה... מישהו יודע איך עושים את זה?

בתנאי שיש ללוח האם שלך חיבור פנימי של SPDIF שדורש גם רכישת מתאם נפרד...
 

כן יש ללוח אם שלי יציאה כזאת.. הכל תקין ושומעים טוב!
אך יש רעשים מוזרים כשאני במצב TV רוב הרעשים קורים כשאני סוגר סרט או שאני מדפדף סתם..
ברגע שאני סתם מדפדף בין תיקיות הרעש מפסיק.. ובסרטים הוא בכלל לא קיים.. מוזר.. לא?..
מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה?
 
הרעשים נשמעים דרך יציאת SPDIF או גם אנלוגית?
 

הרעשים קורים מהרמקולים של הטלויזיה בגלל החיבור של הספידיף..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור