כשמדובר באוזניות יקרות, יש הגיון שהחנות תאפשר לשמוע אותן.
אני לא מדבר כמובן על אוזניות של 200 ש"ח, אלא על דגמים יקרים פי כמה - אז הרווח של החנות מספיק כדי לממן החלפת כריות וזמן הדגמה.
יחד עם זאת, אוזניות IN EAR יקרות כמעט לא נמכרות, כך שרוב החנויות לא יהיו מוכנות להשקיע בתצוגה על מוצר אקזוטי יחסית, ולשלם מכיסן סכום שבמקרה הטוב יחזור אליהן רק אחרי שנה או שנתיים.
אי לכך אפשר להתייחס לכך בשתי צורות: או להגיד "אני לא קונה אם אני לא שומע", לחפש חנות שכן יכולה להדגים, ואם אין כזו, לא לקנות.
או להתייחס למוצר כמו לכל מוצר צריכה אחר, שאותו אנחנו קונים מכל מיני שיקולים - החל מעיצוב וכלה ב - REPUTATION של היצרן.
אני לא מדבר כמובן על אוזניות של 200 ש"ח, אלא על דגמים יקרים פי כמה - אז הרווח של החנות מספיק כדי לממן החלפת כריות וזמן הדגמה.
יחד עם זאת, אוזניות IN EAR יקרות כמעט לא נמכרות, כך שרוב החנויות לא יהיו מוכנות להשקיע בתצוגה על מוצר אקזוטי יחסית, ולשלם מכיסן סכום שבמקרה הטוב יחזור אליהן רק אחרי שנה או שנתיים.
אי לכך אפשר להתייחס לכך בשתי צורות: או להגיד "אני לא קונה אם אני לא שומע", לחפש חנות שכן יכולה להדגים, ואם אין כזו, לא לקנות.
או להתייחס למוצר כמו לכל מוצר צריכה אחר, שאותו אנחנו קונים מכל מיני שיקולים - החל מעיצוב וכלה ב - REPUTATION של היצרן.