בעיה לא מצליח לחבר לפטופ לפלאזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא ndanny
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ndanny

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
0
נקודות
0
היי
רכשתי פלאזמה היטאצי יש בה יציאות HDMI1 2 חיברתי את הכבל המתאים ליציאה 1 וחיברתי גם למחשב ליציאה המתאימה .
הדלקתי את המחשב והדלקתי את המסך לחצתי בשלט על HDMI1 לפי החיבור אבל אני לא מצליח לראות את המחשב על המסך אין שום תגובה רשום NO SINGLE או משהו דומה .
האם ישנם עוד הגדרות שאני צריך להגדיר ?

תודה.
 

האם למחשב יש יציאת HDMI? האם ישנה גם יציאת VGA ?
על איזו רזולוציה מוגדר המחשב?
 
תשובה

היי
אז ככה
למסך הפלאזמה יש 2 יציאות HDMI וגם יציאת VGA
למחשב יש יציאת VGA בלבד אבל הלפטופ יושב על עריסה שבה יש חיבור של HDMI
ולכן בחרתי את היציאה של העריסה שהיא HDMI וממנה לקחתי כבל ישירות לפלאזמה
 
עדכון לתשובה הקודמת שלי

לעריסה של הלפטופ יש יציאה של DVI ובפלאזמה זה יציאה של HDMI ולכן רכשתי מתאם שהרכבתי אותו על הצד של הפלאזמה ומהצד השני חיברתי ישירות לעריסה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור