LCD בעיה חמורה בחיבור

  • פותח הנושא פותח הנושא mvladi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

mvladi

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
כשאני מדליק את המחשב אז הוינדוס עולה לי במסך של הטלויזיה (בינתיים המסך מחשב שחור ) רק כשהוא מגיע לחלונות זה עובר לי למסך של המחשב...
וכשאני מוציא את הכבל DVI TO HDMI הכל בסדר הוינדוס עולה לי על המסך של המחשב..
עכשיו אני רוצה לדעת מה אפשר לעשות בכדי שאני יוכל לעלות את הוינדוס על המסך של המחשב ולהשאיר את הכבל DVI TO HDMI מוחבר ולא כל פעם לנתק אותו..
דגם טלויזיה :LG32LH22R
דגם מסך מחשב:SAMAUNG206BW
 

זה בדרך כלל קורה. תבדוק שמסך המחשב הוא זה שמוגדר כמסך הראשי
 
בלוח הבקרה של כרטיס המסך. אתה אמור להכנס ללשונית או לענף שנקרא set up multiple displays ולבחור במצב הזה: Samsung206BW+LG כלומר הסמסונג צריך להיות הראשון בסדר והראשי.
גם רצוי שתבחר במצב Dual view שנותן לך לבחור רזולוציה שונה לכל מסך.
 

עשיתי את זה אבל הבעיה נשארת לי אותו דבר.. כשאני מדליק את המחשב המסך של המחשב שחור.. (בינתיים הוינדוס עולה על המסך הטלויזיה) רק אחרי שהוינדוס עלה הוא עובר לי למסך של המחשב.
 
כנראה ככה המחשב מתוכנת לעשות. זה כאילו שני המסכים הם מסך אחד ארוך וההפעלה עוברת למסך המשני.
למה זה מפריע לך בעצם? אם אתה לא משאיר את הטלויזיה מחוברת כל הזמן למחשב אתה יכול לבטל אותה באותו מקום שהפעלת.
 
הכל היה בסדר עד אתמול שבועיים זה עבד לי טוב כמו שצריך..ולבטל זה להוציא כל פעם את הכבל מהמחשב וזה מציק.
 

ומה שינית מאז? עדכנת דרייברים או משהו כזה?
 
לא נגעתי בכלום.. המחשב השתגע אולי..
אני צריך שהמחשב יעלה לי דרך מסך המחשב ולא דרך מסך הטלויזיה.
 
ניסית לבחור בהגדרות רק מסך אחד?
 

אם אתה מתכוון להגדרות של הכרטיס מסך אז כן..
תראה שאני מנתק את הכבל DVI TO HDMI מהמחשב אז זה עובד רגיל כלומר המסך של המחשב עולה כמו שצריך.. ואם אני מחבר אותו שוב אז זה אותו דבר ומופיע על המסך של המחשב בצד שמאל למעלה רשום אננלוג ודיגיטל והמסך לא יודע מה לבחור.. ורק אחרי שהוינדוס עולה המסך של המחשב נדלק והוא הופך לאנלוג כי המסך מחובר למחשב בחיבור VGA הכחול.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור