LCD בעיה הזויה ביותר ב LCD של פיילוט

  • פותח הנושא פותח הנושא orvani
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orvani

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום יש לי LCD של pilot אינץ'26

מה שקרה זה שיש תבליט של לוגו של ערוץ 8 בפינה של המסך בכל ערוץ
התבליט שקוף וכמעט אינו נראה
גם בדיוידי זה מופיע , גם בAV רגיל כשהמסך כחול ניתן לראות את התבליט הוא בעצם נתקע שם , כיביתי הדלקתי הוצאתי הכל זה תמיד מופיע..
מה עלי לעשות?? זה ממש מתסכל..
תודה.
 

להפעיל אחריות

תקלה במסך.לניופאן יש שרות טוב קבלן חיצוני א.ר טירת הכרמל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור