בעיה... דחוף לקראת גמר היורו!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא galbez
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

galbez

אוהב את התחום
הודעות
58
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,

חיברנו לא מזמן את הממיר הדיגיטלי של HOT לרסיבר שלנו (ימאהה RX-V361) ע"י חיבור סקארט-קומפוזיט, ואת הרסיבר חיברנו לטלוויזיה בקומפוננט.

כשהדלקנו את הטלוויזיה והעברנו את הרסיבר למצב DTV/CBL הופתענו לגלות שיש סאונד אבל אין תמונה.

למישהו פתרונות?

תודה רבה מראש.
 

אני לא מכיר את הרסיבר שלך - אבל לא כל רסיבר מסוגל להמיר אות מסוג אחד לסוג אחר.
גם רסיבר שתומך בכך לפעמים יש צורך להגדיר לו איזה כניסה להעביר לאיזה יציאה.

בכל אופן אני חושב שבכלל מומלץ לבחר את הממיר ישר למסך - רק רסיברים יקרים חדשים (אלו שעולים מעל 10000 ש"ח) עושים באמת תיקון של אות וידאו
 
תודה רבה... אבל האם מישהו שכן מכיר את הרסיבר יכול לעזור לנו?

בעצם, הנה שאלה:
האם שימוש בממיר scart-component על מנת לחבר את הממיר בקומפוננט לרסיבר, יכול לפתור את הבעיה?
(שכן אז הקומפוננט יחבר גם בין הממיר לרסיבר וגם בין הרסיבר למסך, וכך לא תהיה סתירה בין האותות)
 
נערך לאחרונה ב:
עדיין לדעתי חיבור ישיר למסך יספק לך אות וידאו טוב יותר
 

אתה לא רציני... מצטער על הטלת הספק כי מן הסתם אני גם פחות מבין...

אבל אתה בעצם אומר שחיבור קומפוזיט-קומפוזיט ישיר למסך יותר איכותי מסקארט-קומפוננט-קומפוננט?
סה"כ הרסיבר לא מעבד את הוידאו וגורע מאיכותו... אז אני לא מבין איפה ההגיון בדברים שלך...

אני באמת מצטער, אבל תוכל להסביר לי יותר טוב?
 
אני אומר שכל רכיב בדרך שלא עושה עיבוד אכותי לשיפור התמונה מוריד את איכות האות.
אני ממליץ לחבר ישירות למסך מסקארט-קומפוננט-קומפוננט
 
אוקיי, תודה רבה.

אם ככה, האם חיבור סאקרט-קומפוננט ישירות מהממיר למסך עדיף על פני קומפוזיט-קומפוזיט ישיר?
ואני מניח שעדיף גם חיבור קומפוננט ישירות מה-DVD למסך מאשר דרך הרסיבר?
 

לדעתי - כן וכן :)
 
חחחח תודה רבה!

למעשה, ניסיתי את מה שאמרת - חיברתי את ה-DVD ישירות בקומפוננט לטלוויזיה, והאיכות השתפרה פלאים.
התוודעתי על טעותי :|

תודה רבה לך כרמי עזרת לנו מאוד!
 
בכיף

מי הקבוצה שאתה מעודד מחר?
 

ספרד, כמו כל ישראלי ממוצע (דגש על ממוצע)..
אבל זאת תהיה הפתעה נעימה גם אם הכדורגל המאורגן (אך פחות יצירתי) של גרמניה ינצח.

אגב, מצטער שלא עניתי מוקדם יותר, לפחות חמישה קצרים בחשמל (בעקבות חיבור לשקעים מקולקלים של המכשירים הנ"ל) הספיקו לי כדי לכבות את המחשב מטעמי בטיחות, עד עכשיו...

חוץ מזה, אם אפשר, אנצל זאת לשאלה:
יש לנו DVD מקליט של LG דגם DR7622W. אנחנו משתמשים בו גם כנגן תקליטורים, והוא מצליח לנגן דיסקים מקוריים וצרובים. עם זאת, יש כמה דיסקים, רובם אף מקוריים, שהוא קורא במשך זמן רב (כ-2 דקות), ואז פולט אותם בהודעת שגיאה מהירה, בלי לנגן.

האם הבעיה מוכרת לך?
שוב, תודה והערכה רבה מראש
 
אני דווקא עם באלאק. (Y)
 
גם אני.
אבל רק בגלל שאני שונא שנאת מוות את המגן שלהם של ריאל מדריד.. שאני אפילו לא זוכר את שמו ..וטוב שכך.
 

האם הדיסקים עובדים בנגנים אחרים, כמו של המחשב, יכול להיות שיש בעיה בכיוון של העין ב DVD
 
אני אישית לא מת על הגרמנים :)
אורי - אתה מדבר על סרחיו (אם כך כותבים זאת) רמוס מריאל מדריד?
 
בואו נאמר שלא אכפת לי שגרמניה תנצח רק בשביל באלאק חביבי אכול האכזבות:)

ובקשר ל-DVD, הדיסקים עובדים מצוין בנגנים אחרים. האם שימוש בדיסק לניקוי עינית יכול לעזור?
 

אני לא בטוח, אבל רעיון טוב
 
לא נעים לי לפתוח נושא חדש אז אני אשאל כבר כאן (במילא זה מתקשר):

יש לנו מתאם סקארט-קומפוזיט (לא כבל, מתאם קטן), שיש לו גם יציאת SVIDEO. תמיד כשחיברתי כבל SVIDEO מהמתאם הזה (שמחובר תמיד לממיר הדיגיטלי) למסך, התמונה הוצגה בשחור-לבן, וזאת אעפ"י שהגדרתי בממיר יציאת אות SVHS (למרות שהוא מוציא RGB ע"ג הסקארט), בכל אופן - לא משנה איזו הגדרה לא ניסיתי ואיזה סוג אות - SVIDEO תמיד יצא בשחור לבן דרך המתאם.

האם תוכלו לגלות לי את רזי ה-SVIDEO, או פשוט לאמת את ההשערה שלי, שהמתאם הנ"ל מקולקל (לפחות יציאת ה-SVIDEO שלו)?

תודה רבה מראש
 
נראה לי שצריך להגדיר נכון את הממיר של HOT לכך - אבל אני לא מכיר את ההגדרות האלו (לי יש YES)
 

לא משנה... המתאם אכן היה מקולקל, גילינו לאחר ניסיונות חיבור אחרים...
ההגדרות ב-HOT בנוגע לאות וידאו הן רק: PAL, RGB ו-SVHS. אני מניח שצריך להגדיר אות RGB אפילו בשביל מתאם סקארט-SVIDEO, שכן האות שיוצא מן הממיר הוא לחיבור הסקארט והמתאם ממיר את האות בעצמו.

נו, אז מה אתם אומרים על אל-ניניו?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור