בעיה ב lcd, פס סגול

  • פותח הנושא פותח הנושא drorwis
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

drorwis

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
פתאום שמתי לב שבקצה העליון של המסך ישנו מין פס סגול דק,
הוא נמצא כל הזמן.אני צריך להיות מודאג:מבולבל: מה עושים?
 

בן כמה המסך? האם זה מופיע כל הזמן, בחיבור לכל מקורות הוידאו השונים?
 
המסך הוא סוני בן שנה וחצי ומאוד קשה לי לראות אם הפס מופיע בכל הכניסות,
נראה לי שרק בחיבור הזה (יס hd המחובר בחיבור קומפוננט).
 
יהיה עליך לבדוק את הממיר כעת בחיבור אחר, נניח לחבר אותו עם כבל HDMI ולראות אם זה מופיע
עדיין או שלא, אם עדיין מופיע - בעיה בממיר.
כמו כן, יהיה עליך לחבר רכיב אחר עם יציאת קומפוננט, לחיבור הקומפוננט הזה, ולראות אם זה
מופיע עם הרכיב האחר (לפסול את הבעיה בממיר)
 

למה חיברת בקומפוננט? אין לך HDMI? או אפילו SCART?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור