בעיה בצפייה בLCD של HISENSE דגם LCD42333EU

  • פותח הנושא פותח הנושא Or_s2006
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Or_s2006

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
0
חבר שלי קנה את הדגם שבכותרת, והוא אומר שרואים מטושטש, הוא חושב שזה בגלל החיבור מהממיר לטלוזייה שהוא RCA לRCA, זה נכון?
הממיר של הוט.
אם כן איך הכבל הבא:
Http://ultrapro.co.il/products/113391
 

הכבל נראה בסדר.
אכן RCA - קומפוזיט הוא החיבור הנחות.
 
יש לי עוד שאלה קטנה שאני לא יודע איפה לשאול אותה אז אני ישאל כאן:
אני רוצה להחליף ממיר של HOT המליצו לי על ממיר DOCSIS עכשיו אני לא יודע מה זה זה סוג של ממיר?תוכנה בתוך הממיר?לא יודע איך הוא נראה,ולא יודע את השם המלא.
בבקשה עזרה,שהטכנאי של הוט לא ימרח אותי אני רוצה לקבל ביצועים מקסימלים
 
נערך לאחרונה ב:
זה דגם של ממיר, נקרא תומסון דוקסיס.
ראה כאן:
http://www.dtown.co.il/forum/showthread.php?t=3404
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור