בעיה בצפיה

  • פותח הנושא פותח הנושא moshe612
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

moshe612

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
אני מקווה שאני בפורום הנכון,חיברתי את המחשב למסך הפלזמה כשאני מפעיל את נגן המדיה bs playr אז במחשב רואים תמונה אבל על מסך הפלזמה רואים מלבן שחור בתוך הנגן,אולי מישהו מכיר את הבעיה ויוכל לעזור לי לפתור את הבעיה תודה
 

הגדרת דרייברים של כרטיס המסך. תקבע שהוידאו יופיע במסך המשני.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור