M moshe612 חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 0 15/5/11 #1 שלום אני מקווה שאני בפורום הנכון,חיברתי את המחשב למסך הפלזמה כשאני מפעיל את נגן המדיה bs playr אז במחשב רואים תמונה אבל על מסך הפלזמה רואים מלבן שחור בתוך הנגן,אולי מישהו מכיר את הבעיה ויוכל לעזור לי לפתור את הבעיה תודה
שלום אני מקווה שאני בפורום הנכון,חיברתי את המחשב למסך הפלזמה כשאני מפעיל את נגן המדיה bs playr אז במחשב רואים תמונה אבל על מסך הפלזמה רואים מלבן שחור בתוך הנגן,אולי מישהו מכיר את הבעיה ויוכל לעזור לי לפתור את הבעיה תודה
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 15/5/11 #2 הגדרת דרייברים של כרטיס המסך. תקבע שהוידאו יופיע במסך המשני.