-בעיה בצפיה סוני KD75XF8596

  • פותח הנושא פותח הנושא יוליוס
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יוליוס

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
0
נקודות
6
my.php
my.php
my.php
my.php
my.php
my.php
קניתי בהמלצתכם ב1.6.18 את הדגם הזה גודל מסך 75 .
הערב נתקלנו בבעיה כשרוצים להרים את עוצמת הקול או להיכנס לתפריט ראשי מופיע פס מרצד באמצע המסך ולא ברור .
מה עושים ?
 

my.php
my.php
my.php
my.php
my.php
my.php
קניתי בהמלצתכם ב1.6.18 את הדגם הזה גודל מסך 75 .
הערב נתקלנו בבעיה כשרוצים להרים את עוצמת הקול או להיכנס לתפריט ראשי מופיע פס מרצד באמצע המסך ולא ברור .
מה עושים ?

רכשת מסך חדש דרך יבואן רשמי ישפאר..
ראשית עליך לתאם הגעת טכנאי שיאבחן את התקלה.
לאחר מכן פנה לחנות שממנה רכשת את המסך שתדאג להחלפת המסך.
 
האם יש בעיה בפאנל לפי התמונות ?
במידה ויש בעיה בפאנל וירצו לקחת למעבדה להחליף ,האם אני יכול לדרוש טלוויזיה חדשה במקומה ?
הותקנה רק ב 10.6 שילמתי 12,500 ש"ח ואחריות ל 4 שנים מלאות.
חושש שאם תיכנס למעבדה יגרם לה יותר נזק
היא פחות מ 4 חודשים.
נקנתה מטרקלין חשמל
 
האם יש בעיה בפאנל לפי התמונות ?
במידה ויש בעיה בפאנל וירצו לקחת למעבדה להחליף ,האם אני יכול לדרוש טלוויזיה חדשה במקומה ?
הותקנה רק ב 10.6 שילמתי 12,500 ש"ח ואחריות ל 4 שנים מלאות.
חושש שאם תיכנס למעבדה יגרם לה יותר נזק
היא פחות מ 4 חודשים.
נקנתה מטרקלין חשמל

לא ניתן לצפות בתמונות.
ניתן לצרף תמונות דרך אפשרויות תמונה, ליד לחצן פרסם תגובה.
 

נערך לאחרונה ב:
הבוקר הוצאתי מהחשמל וחיברתי בחזרה.
כעת הכל בסדר.
הבעיה שאם אזמין טכנאי לא יראה שום תקלה .
נמתין לראות אם התקלה חוזרת
 
בדקתי ומופיע שמעודכן לגרסה האחרונה .
בדקתי במקביל במחשב .
אותה גרסה מעודכנת אצלי בטלוויזיה
 

המסכים החדשים זקוקים לרענון מידי פעם..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור