בעיה בצבעים

  • פותח הנושא פותח הנושא ג'קי
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ג'קי

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
רכשתי לאחרונה טלויזיה פיליפ חדשה 42 אינץ
אני מנסה לחבר את ה WII קונסולת משחקים לטלויזה.
אני מקבל סאונד מצוין ואת התמונה בשחור לבן. (זאת הבעיה)
החיבור לטלויזה הוא חיבור בבננות (צהוב אדום ולבן)
האדום אחראי על התמונה הלבן והצהוב לסאונד.
אך אני יכול לתקן את הבעיה ולקבל צבע!
תודה רבה לכול העונה והעוזרים.
 

לא!

צהוב זאת תמונה

ולבן/אדום זה סאונד. אדום זה ימין
 
אבל זה החיבור הכי גרוע שהיית יכול לשדך
 
צודק אבל...
אני עדין מקבל את הווי בשחור לבן.
זהו החיבור שהגיע עם הווי
בטלויזיה הישנה זה עבד בצבע.
 

אם חיברת נכון את המחברים (ולא כמו שכתבת), תבדוק שיטת שידור שמתאימה לטלוויזיה
 
יש לך מושג מה אני אמור לחפש בתפריט של הווי?
מהי השיטת השידור של טלויזת פיליפ?
תודה על העזרה
 
לא ממש, PAL/NTSC למשל
תבדוק במדריך של הטלוויזיה ושל ה-WII
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור