פלזמה בעיה בפלזמה v20 של פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא yansad
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yansad

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם
רכשתי לפני שבועיים פלזמה פנסוניק 50" דגם v20.
אני מחובר להוט ולמען האמת קצת התאכזבתי משידורי sd ובמקרים מסוימים מ hd
בנוסף ישנה בעיה שמופיעה בערך פעם ברבע שעה של נקודה במרכז המסך בגודל 4 פיקסלים ולפעמים גם במקום אחר אשר זורחת בצבע לבן חזק לשניה או שניים ונעלמת.
טכנאי של יורוקום הגיע ואמר שמהטסטים שלו אין בעיה. טכנאי של הוט הגיע ואמר שזה איכות השידור ורק החליף מפצל בגג ואמר לי להחליף מיד את המסך כי הפיקסל זה מהמסך.
1) מה זה לדעתכם?
2)האם יש מישהו שיכול לתת כיולים מומלצים לתמונה טובה.
3)האם ביס רואים יותר טוב מהוט?

תודה לכולם
 

בעיקרון בפנסוניק רואים די טוב שידורי SD

בעבר ראו ביס באופן ברור טוב יותר -היום הפערים לא גדולים עד שווים.

לגבי הנקודות שמופיעות,לדעתי אין קשר לחיבורים אלא משהו במסך לא תקין
אני הייתי מתעקש להחליף את המסך.

דבר נוסף,איכות השידורים תלוייה בכמה פרמטרים,1 סוג הממיר.2 אופן החיבור.
3 סוג הכבלים. 4 כיול המסך.
 
האם הצלחת לצלם את התופעה בזמן שהיא מופיעה?
 
הממיר הוא של thomson HD
הכבל הוא HDMI לא זול
אם מישהו יכול לעזור עם כיולים אשמח מאוד

בכל אופן רואים קצת שלג ופיקסליזציה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור