פלזמה בעיה בפלזמה פנסוניק v20

  • פותח הנושא פותח הנושא shelkovitz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shelkovitz

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
שלום,

ברשותי פנסוניק 50 אינץ v20 ואני מחובר ליס עם ממיר hd מקליט.

מאז שקניתי את הטלויזיה קיימת תופעה של השהייה )delay) בתמונה מעין ריצוד כזה כאילו שהתמונה
קופאת לחצי שניה - שניה.
הדבר קורה בדרך כלל בשידורי ספורט אולם לא רק.
האם התופעה מוכרת לכם? האם הבעיה בממיר או שמא בטלויזיה עצמה?
מה אני יכול לעשות?
בבקשה אנא עזרו לי.
תודה!
 

האם זה קורה גם בחיבור למקור וידאו אחר כגון נגן DVD או סטרימר?
 
לא. כאשר אני רואה סרט בDVD או משחק בXBOX הכל בסדר. נ

נא עזרתך, אני אובד עצות.

תודה.
 
נראה כמו בעיה בממיר...
להיות בטוח, חבר לטלויזיה יציאה אנאלוגית מהמיר במקום HDMI
אם התופעה חוזרת אז בוודאי בעיה בממיר...
 

החליפו לי את הממיר.

באם יכול להיות שזו בעיה בטלויזיה עצמה?
 
תקלה פשוטה ושכיחה,לא קשורה לממיר אלא לקליטה.

תופעה נפוצה.
הLNB לא תקין.
 
אז מה עושים?
האם זה קורה גם בהוט?
 

בהוט אין LNB
LNB זה המגבר ליד הצלחת,
אבל בהוט יתכנו בעיות אחרות (גם ב YES) אם יש מפצלים בדרך או משהו אחר שמפריע לקליטה תקינה...
מפליא שהחליפו ממיר מבלי לבדוק עוצמת קליטה...
 
אם זו בעיה במגבר שליד הצלחת אז זה לא אמור להיות בכל הטלויזיות בבית??

זה קורה רק בפנסוניק שלה מחובר ממיר HD

תודה על העזרה
 
לא בהכרח.
למשל המגבר מגביר אבל לא מגביר טוב, בנקודה אחרת שאין בעיה למשל, ההספק שמגיע
לממיר יותר טוב מהנקודה הבעייתית, או לחלופין, רגישות הקליטה של המירים האחרים
יותר גבוהה מהמיר הבעייתי.
 

מדוע זה קורה כמעט אך ורק בשידורים חיים ובספורט בד"כ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור