LCD בעיה בפיליפס 9603

  • פותח הנושא פותח הנושא csaar
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

csaar

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם, הבעיה שיש לי היא קצת מוזרה, טלויזיה שנרכשה בטרקלין, פיליפס 9632 , הכל תקין בטלויזיה, רואים מצויין וכו' אבל...
יש משהו קטן שמפריע לי, כל שעה, אבל לא בעגולה ז"א נגיד ב 8:02, 9:02, 10:02 וכו', שתי דקות אחרי שעה עגולה, יש לי מין צפצוף כזה,, מין צליל חשמלי של קבל נטען או משהו.
אני משער שזה איך שהוא קשור לשעון, כי זה במדוייק שתי דקות אחרי שעה עגולה, ניסיתי לעשות עדכון קושחה- לא עזר. הפונקצייה של השעון אפורה, אני מבין שהוא מקבל את השעה מהכבלים.
אני יודע שזאת בעיה מוזרה ואשמח לשמוע השערות מהמומחים.
תודה,
קובי.
 

נערך לאחרונה ב:
יש לך שעון כלשהו בבית שהחליט לצפצף ? ( לא קשור לטלוויזיה ... )
 
שלילי,
אני גם לא אזמין טכנאי בשביל זה כי זה לא ממש שווה פתיחת טלויזיה, אבל יופי של חשיבה, אשמח לשמוע רעיונות נוספים.
 
לשעון אין מה להטען... אולי מדובר בתזכורת כלשהיא?
אין שירות טכני שניתן להתייעץ איתו בטלפון?
 

אז זהו, כמו שאמרתי כל האופציה של השעון היא אפורה, אין דרך להכנס ולכוון, אבל עדיין השעון מעודכן כנראה הוא מקבל סיגנל מהכבלים. אני אבדוק עם מי ניתן להתייעץ, למרות שאני חושש שלא יהיה להם מושג , זאת לא נשמעת כמו תקלה מקובלת...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור