M markdd חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 0 8/12/08 #1 שלום לכולם, יש לי הטלויזיה (SAMSUNG 40A550 ) שמחוברת לממיר HOT (רגיל לא HD ) ושמתי לב שיש כמה ערוצים שבהם רואים המון הפרעות (תקיעות תמונה ,ריבועים וכו' ) האם בעיה היא בממיר או בטלויזה ? נ.ב בממיר שמתי מסנן רעשים
שלום לכולם, יש לי הטלויזיה (SAMSUNG 40A550 ) שמחוברת לממיר HOT (רגיל לא HD ) ושמתי לב שיש כמה ערוצים שבהם רואים המון הפרעות (תקיעות תמונה ,ריבועים וכו' ) האם בעיה היא בממיר או בטלויזה ? נ.ב בממיר שמתי מסנן רעשים
oferT חבר משקיען הודעות 5,204 מעורבות 46 נקודות 48 10/12/08 #2 לא סביר שהבעיה במסך. 1 נסה ממיר אחר. 2 בדוק ללא המסננן רעשים. {אם זה פריט נפרד?} 3 וודא שההגדרות שלך נכונות בממיר.
לא סביר שהבעיה במסך. 1 נסה ממיר אחר. 2 בדוק ללא המסננן רעשים. {אם זה פריט נפרד?} 3 וודא שההגדרות שלך נכונות בממיר.