בעיה בניקיון מסך LCD

  • פותח הנושא פותח הנושא NazgarD
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

NazgarD

חבר אתר
הודעות
22
מעורבות
0
נקודות
0
שלום
ברשותי מסך מחשב LCD 22

ואני לא מצליח לנות אותו כמו שצריך!!!
אני עושה הכל לפי ההוראות: משתמש במטלית מיוחדת שבאה עם המסך מרטיב אותה קצת ועושה תנועות ניקיון לאורך כל ההיקף של המסך בכיוון השעון
אך לאחר אני רואה את הפסים שנוצרו כתוצאה מהניגוב....

מה עושים?
 

נסה ניגוב יבש לאחר מכן.
 
יש מסכים שהם יותר בעייתיים מאחרים בנוגע לקלות הנקיון. אני לא יודע מה הסיבה לכך, אני מניח שמדובר בחומרי הציפוי. המסך שלי בת'ינקפד הוא כזה.

סיבה נוספת יכולה להיות הצטברות של לכלוך שומני (טביעות אצבע, טיפות מזון שעף על המסך) שדורש כמה סיבובים של חומר+ניגוב כדי לנקות.

שים לב שיש מסכים שרגישים לחומרי ניקוי מסוימים.

מקווה שעזרתי ולא בילבלתי...

אודי
 
לחלק מהמסכים ישנו ציפוי קשיח / זכוכית שהוא הרבה יותר קל לניקוי.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור