M Meirke חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 1 30/6/18 #1 יש לי מקרן היטאצ'י 2515 שמדי פעם מפסיק להקרין למרות שהנורית עדיין ירוקה. בנוסף כשהוא במצב סטנדביי, בהדלקה שלו הוא מדי פעם נדלק ומיד נכבה, הפתרון היחידי הוא ניתוק מהחשמל + המתנה כדקה וחיבור והדלקה ואז הוא עובד כנדרש. מה הבעיה שלו?
יש לי מקרן היטאצ'י 2515 שמדי פעם מפסיק להקרין למרות שהנורית עדיין ירוקה. בנוסף כשהוא במצב סטנדביי, בהדלקה שלו הוא מדי פעם נדלק ומיד נכבה, הפתרון היחידי הוא ניתוק מהחשמל + המתנה כדקה וחיבור והדלקה ואז הוא עובד כנדרש. מה הבעיה שלו?