בעיה במסךLX9500,השוליים נראים בצבע אפור ולא שחור אפסולטי,איך הופכים לשחור?

  • פותח הנושא פותח הנושא qashoa
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

qashoa

חבר אתר
הודעות
32
מעורבות
0
נקודות
0
הבעיה היא כזאת
שאני צופה במסך במצב שוליים בצדדים או מלמעלה ולמטה
אני שם לב שהצבע של השוליים הוא אפור כהה ולא שחור עמוק
במסך הזה צריך לקבל שחורים טובים לדעתי
ה לוקל דימנג מופעל והמסך מקוייל לפי מצב wezard
שמציע המסך
האם זו בעיה או יש מין הגדרה שתפתור את הבעיה?
הייתי ב א.ל.מ היום והיה מסך מסוג סאמסונג דגם d6400
היה מחובר עם בלוריי עם תוכן 3d
השוליים היו שחורים שלא יכולתי להבחין בין השוליים למסגרת של המסך
למה במסך שלי אין את העומק של השחורים כמו בסמסונג
המסך שלי צריך להיות ברמה של הסאמסונג אם לא יותר
עוד משהוא
שאני שם את המסך על מקור שלא מחובר
אני לא רואה מסך שחור אלה אפור כהה
לא כמו הסמסונג שראיתי ממש חושך במצב הזה
וכל זה היה באור יום
מה הבעיה לפי דעתכם?
 

אל איזה מצב אתה שם אותו?
על דנמיק?
תסים אותו על מצב THX למסך הזה אמור להיות שחורים אבלוטים הוא נחשב למסך פרמיום ורמה הרבה יותר בוה מD6400
 
אתה מתכוון למצב כמו
סינמה וספורט וכל אלה
 
תוריד עוצמת תאורת אור אחורית וגם בהירות
 

זו לא בעיה של הגדרות אני חושב
שמתי לב שבסמסונג השוליים בצבע שחור מוחלט
אפילו שהמסך כבוי הוא נראה שחור
ובlglx9500 השוליים הם בצבע אפור ואפילו שהמסך
כבוי הוא נראה אפור
אני מדבר על תנאי יום ולא בחושך
הכוונה לשוליים זה שאתה במצב צפיה 3:4
 
נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור