בעיה במסך LCD רואים קווים

  • פותח הנושא פותח הנושא oz12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oz12

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
בזמן שאני צופה בטלויזה (מחובר ל YES) יש קווים כאלה על המסך שמאוד מפריעים בעיקר כאשר זה על תצוגה כהה נגיד מגרש כדורגל ..
חשוב לציין שבזמן שהמסך טלויזיה מתפקד כמסך מחשב אין תבעיה כלל ..
 

לא מבין אם בעיה של YES למה לא פונה לשירות לקוחות של YES ?
אתה משלם הרבה כסף לשירות , לטכנאי שיבדוק לך בבית ....
תתקשר מתי שזה קורה בפועל ותספר להם באיזה ערוץ , אולי זה שידור פגום ?
 
זה מופיע בכול הערוצים הקטע שאם אני אקרא להם וזה לא יופיע כי לא תמיד זה מופיע
 
לי יש YES ואין לי בעיה כזאת , לכן לא יודע על מה הבעיה ?
תנסה קודם להתקשר אליהם ולבדוק , אפילו השיחה חינם 1-800

אולי בעיה בממיר או כבלים ? או אנטנה שזזה ? כיול ?
 

נערך לאחרונה ב:
תצחק, אבל תריח את המקלט של יס, שים את האף בפיתחי האיורור אם יש ריח זה סימן ודאי שהממיר מקולקל. גם אם אין ריח בכ"ז סביר שהבעיה מהמקלט.
 
אם מדובר בממיר הADB הקטן(לא הכסוף) ידוע שהוא משדר את הקווים האלה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור