בעיה במסך פלזמה, רואים חצי מסך שווה לתקן ???

  • פותח הנושא פותח הנושא liveisrael
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

liveisrael

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,

יש לי מסך פלזמה 50" של LG שנמצא בבעלותי כבר מעל 3 שנים וסך הכל אני מאוד מרוצה ממנו.

היום בצהריים התמונה "נחתכה" לחצי אופקי. משמע, אני רואה רק את החצי העליון של התמונה.

ניסיתי את כל הכניסות בשביל לוודא שלא מדובר בכניסה בעייתית או ממיר. זה בוודאות המסך עצמו.
מישהו מכיר את התופעה ? או האם יש למישהו הערכה לעלות תיקון ?
 

זו כנראה תשובה שתצטרך לקבל ממעבדה.
 
יש כרטיס שאחראי על אזורי המסך (אם זו הבעיה)
עלות של תיקון כזה לפי מה שאני זוכר עומדת על 500 ש"ח בערך.
 
תודה רבה.
יש המלצה על טכנאי טוב ?
 

יש את מעבדות פל, לחילופין, אתה יכול לבדוק עם מעבדת היבואן קבוצת ח.י.
 
דבר עם עודד מרמלה
0505478170
בהצלחה
 
היה לי בעייה כזאת בפלאזמה 50 שלי ... זה היה בערך לאחר כשנה הייתה עדיין אחריות לכן באו ח.י. אמרו לי שזו בעייה ידועה ישנם איזה לוחיות שמחזקות את המסך עצמו הן קצת רופפות ..לא זוכר מה עשו מאחורה ..... בהצלחה.... אגב אחלה טלוויזיה עצוב שלא ממשיכה הטכנולוגיה הזו
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור