בעיה במסך פלאזמה פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא TakeOne
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,934
מעורבות
893
נקודות
113
מסך פלאזמה 50" בן 7 או 8 שנים, התחיל להחשיך תוך כדי שידורים. יש סאונד, אין תמונה. המסך מחשיך, לעיתים לדקות ארוכות, ואחר כך חוזר. ניסינו לכבות ולהדליק שוב, לא עוזר. כל החיבורים נראים תקינים.

מה דעתכם?
יש מה לעשות? טכנאי שאפשר להביא אליו לבדיקה?
 

כן אשמח לדעת גם יש לי מכשיר שהללו אותו היום עומד מקולקל פנסוניק
 
מסך פלאזמה 50" בן 7 או 8 שנים, התחיל להחשיך תוך כדי שידורים. יש סאונד, אין תמונה. המסך מחשיך, לעיתים לדקות ארוכות, ואחר כך חוזר. ניסינו לכבות ולהדליק שוב, לא עוזר. כל החיבורים נראים תקינים.

מה דעתכם?
יש מה לעשות? טכנאי שאפשר להביא אליו לבדיקה?
תנסה להחליף כבלים.
ד״א איזה מסך זה ? קורו ?
 
תנסה להחליף כבלים.
ד״א איזה מסך זה ? קורו ?

המסך - Panasonic 50ST30
 

תודה
תנסה להחליף כבל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור