LCD בעיה במסך טלוויזיה של סמסונג גודל 65

  • פותח הנושא פותח הנושא Vovan4ik
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Vovan4ik

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם
אשמח להתייעצות הופיעה לי בעיה בטלוויזיה מדגם סמסונג (UE65TU7100U) נקנתה לפני 4 שנים.
ביומיים האחרונים יש תופעה מוזרה שיש פס גלילה קבוע בתצוגה של המכשיר, ביצעתי עדכון לטלוויזיה כיבתי אותה מהחשמל, כלום לא עזר לצערי.
אשמח לדעת אם יש דרך לפתור את זה, כדאי להכניס אותה לתיקון כמובן שהיא ללא אחריות.
קישור לסרטון של התקלה
https://streamable.com/0i7flx
תודה
 

לבעיה כזו עלולות להיות מספר סיבות:
  • התקן חיצוני שמחובר לטלוויזיה ויוצר השראה: נתק את כל ההתקנים המחוברים ואת כל הכבלים המחוברים לטלוויזיה, כולל כבל אנטנה. החיבור היחיד שיהיה מחובר אליה הוא החשמל. אם היא מחוברת בכבל רשת, נתק גם את כבל הרשת.
  • מכשיר חשמלי או כבל שצמוד אליה ויוצר השראה אלקטרו מגנטית: תרחיק את הטלוויזיה מכל מכשיר חשמלי אחר שקרוב אליה, או אפילו תנתק אותם. כולל ממיר, ראוטר או שנאי. גם רמקול אקטיבי שקרוב אליה.
  • נתק את הטלוויזיה מהחשמל למשך כ- 10 דקות, תן לכבלים להתפרק
עכשיו בדוק אם יש גלים, ללא חיבור כל מקור או כבל.
אם כל זה לא עוזר, יתכן שהבעיה בטלוויזיה עצמה.

תעדכן בתוצאות?
 
לבעיה כזו עלולות להיות מספר סיבות:
  • התקן חיצוני שמחובר לטלוויזיה ויוצר השראה: נתק את כל ההתקנים המחוברים ואת כל הכבלים המחוברים לטלוויזיה, כולל כבל אנטנה. החיבור היחיד שיהיה מחובר אליה הוא החשמל. אם היא מחוברת בכבל רשת, נתק גם את כבל הרשת.
  • מכשיר חשמלי או כבל שצמוד אליה ויוצר השראה אלקטרו מגנטית: תרחיק את הטלוויזיה מכל מכשיר חשמלי אחר שקרוב אליה, או אפילו תנתק אותם. כולל ממיר, ראוטר או שנאי. גם רמקול אקטיבי שקרוב אליה.
  • נתק את הטלוויזיה מהחשמל למשך כ- 10 דקות, תן לכבלים להתפרק
עכשיו בדוק אם יש גלים, ללא חיבור כל מקור או כבל.
אם כל זה לא עוזר, יתכן שהבעיה בטלוויזיה עצמה.

תעדכן בתוצאות?
היי תודה,
אני אבדוק יותר מאוחר בעיקרון ליד הטלוויזיה נמצא רק הראוטר והמקרן קול.
מה שעוד שמתי לב שהטלוויזיה כבויה במהלך הלילה התופעה לא מופיעה בהדלקת הטלוויזיה וחוזרת על עצמה לאחר מספר שעות שעבודה.
 
ביצעתי את כל הפעולות.
הכל נשאר אותו הדבר, עדין יש פס מתגלגל ללא שום חיבור חיצוני
 

אני מנסה לחפש דברים על התופעה הזו במספר מקומות אבל ללא הצלחה.
חושב להזמין ספק כוח ולוח אם להחליף ולבדוק אם הבעיה נפתרת.
 
במידה ותגיע למסקנה שמדובר ב
ביצעתי את כל הפעולות.
הכל נשאר אותו הדבר, עדין יש פס מתגלגל ללא שום חיבור חיצוני
אבל הרחקת גם את הראוטר ומקרן הקול?
 
במידה ותגיע למסקנה שמדובר ב

אבל הרחקת גם את הראוטר ומקרן הקול?
שהפעלתי אותה הראוטר והמקרן קול היו מנותקים מהחשמל.
הפעלתי אותה בלבד וכבר היה את הפס גלגול הזה במסך.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור