בעיה במסך הפיליפס החדש שלי

  • פותח הנושא פותח הנושא AviB
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AviB

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
שמתי לב שכשאני רואה תוכניות יש שינויים בתאורה,כאשר התמונה חשוכה מעט הבהירות יורדת וכשיש תמונה בהירה יותר הבהירות מתחזקת.זה פשוט בולט לי לעין,תופעה שלא היתה לי ב LCD הקודמת של APEX.
האם התופעה מוכרת? מדוע זה קורה?הבעיה קורית גם בעת העברת תחנות ביס ואזה אם אני מעביר מהר יש ממש עמימות עד שאני עוצר בתחנה והתמונה מתבהרת.
להזמין טכנאי?

מדובר במסך LCD 42 אינץ' דגם 5322 PFL .

תודה,אבי.
 

התופעה שאתה מבחין בה היא הניגודיות הדינמית
התאורה האחורית נחלשת/מתחזקת בהתאם לסצינה שמוקרנת על המסך.
 
ליאור אבל לפעמים זה קורה גם ללא שינוי סצינה,יש ירידה בהארה סתם וזה מאוד מפריע.
האם יש אפשרות להפסיק את האפקט?
חיפשתי ולא מצאתי איך.
האם ישנה אפשרות כי מדובר בתקלה?
מישהו שמע על מקרה דומה?
 
יש מסכים שמאפשרים הפסקה או שליטה בתאורה האחורית, לא יודע לגבי שלך (תתיעץ עם החברה).
שינוי התאורה האחורית איננו מיידי, לוקח פרק זמן מסויים להגיב, זו הסיבה שכשאתה מעביר לסצינה חשוכה, השינוי קורה רק לאחר מכן.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור