בעיה במגבר והמלצה למגבר ורמקולים

  • פותח הנושא פותח הנושא Yanivf33
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Yanivf33

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
היי

יש לי בעיה במגבר בטויוטה קורולה , יש לי מגבר נקמיצ׳י 4 ערוצים Ngxa80.4 יש מנורה אדומה של prt (protect) ,עבר למצב הגנה ומנורה של pwr לא דולקת כנראה שהיייתה לי בעיה בהארקה,

הוחלף פיוז ועדיין במצב כזה יש למישהו רעיונות.

2. המלצה למגבר שיוציא לפחות 100w rms

וקומפוננט מתאים ,צריך 6.5אינטש

יש לי רמקולים אחוריים 6X9 של פיוניר 100rms

ורוצה להוסיף גם סאב . מה ההספק שעדיף שיהיה בסאב .

חשוב לי המגבר והקומפוננט שיהיו טובים לא הכי זולים , קומפוננט בסביבות 600 שקל .

ראיתי מגבר פיוניר

https://www.balila.co.il/items/5601358

ועוד חברות .

3 . יש לי רמקולים אחוריים ,

אם אני מוסיף סאב אני צריך לוותר על הרמקולים האחוריים ולהשאר עם קומפוננט וסאב , אז מה עדיף לעשות?

תודה לכולם
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור