היי
יש לי בעיה במגבר בטויוטה קורולה , יש לי מגבר נקמיצ׳י 4 ערוצים Ngxa80.4 יש מנורה אדומה של prt (protect) ,עבר למצב הגנה ומנורה של pwr לא דולקת כנראה שהיייתה לי בעיה בהארקה,
הוחלף פיוז ועדיין במצב כזה יש למישהו רעיונות.
2. המלצה למגבר שיוציא לפחות 100w rms
וקומפוננט מתאים ,צריך 6.5אינטש
יש לי רמקולים אחוריים 6X9 של פיוניר 100rms
ורוצה להוסיף גם סאב . מה ההספק שעדיף שיהיה בסאב .
חשוב לי המגבר והקומפוננט שיהיו טובים לא הכי זולים , קומפוננט בסביבות 600 שקל .
ראיתי מגבר פיוניר
https://www.balila.co.il/items/5601358
ועוד חברות .
3 . יש לי רמקולים אחוריים ,
אם אני מוסיף סאב אני צריך לוותר על הרמקולים האחוריים ולהשאר עם קומפוננט וסאב , אז מה עדיף לעשות?
תודה לכולם
יש לי בעיה במגבר בטויוטה קורולה , יש לי מגבר נקמיצ׳י 4 ערוצים Ngxa80.4 יש מנורה אדומה של prt (protect) ,עבר למצב הגנה ומנורה של pwr לא דולקת כנראה שהיייתה לי בעיה בהארקה,
הוחלף פיוז ועדיין במצב כזה יש למישהו רעיונות.
2. המלצה למגבר שיוציא לפחות 100w rms
וקומפוננט מתאים ,צריך 6.5אינטש
יש לי רמקולים אחוריים 6X9 של פיוניר 100rms
ורוצה להוסיף גם סאב . מה ההספק שעדיף שיהיה בסאב .
חשוב לי המגבר והקומפוננט שיהיו טובים לא הכי זולים , קומפוננט בסביבות 600 שקל .
ראיתי מגבר פיוניר
https://www.balila.co.il/items/5601358
ועוד חברות .
3 . יש לי רמקולים אחוריים ,
אם אני מוסיף סאב אני צריך לוותר על הרמקולים האחוריים ולהשאר עם קומפוננט וסאב , אז מה עדיף לעשות?
תודה לכולם