בעיה בטלויזית סמסונג פלזמה

  • פותח הנושא פותח הנושא steve76mc
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

steve76mc

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם יש לי טלויזית סמסונג פלזמה היא מחובר למחשב שלי בHDMI וליס בRCA
כאשר אני במחשב המסך עובד מצוין אך שאני מחובר לRCA יש רעש סטטי חזק מהאודיו והתמונה לא חלקה יש מעין פסים שחורים שקופים שעוברים על המסך...
אם אני יחבר כבל RCA-HDMI יפתור את הבעיה של היס ואם לא יש למישהו פתרונות?
 

תחליף כבל RCA לכבל איכותי בנוי מRG59...

כבל HDMI-RCA לא קיים.
 
יש לך בעיית אדמות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור