בעיה בחיבור LCD סמסונג ל-PC

  • פותח הנושא פותח הנושא ye11ow2k9
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ye11ow2k9

חבר אתר
הודעות
18
מעורבות
0
נקודות
0
לילה טוב וחג שמח,

רכשתי השבוע מחשב חדש עם כרטיס גרפי nVIDIA GF9400 עם יציאת HDMI.

ניסיתי לחבר אותה עם כבל HDMI TO HDMI לטלויזיה Samsung דגם LA32A330, אך הטלויזיה לא מזהה את המחשב.

המחשב כן הראה שהוא מזהה את המסך דרך התוכנה של nVIDIA.

אשמח לעזרכתם, תודה מראש :)
 

חג שמח,
איזו רזולוציה הגדרת במחשב? צריך להיות 1366X768 ו- 60Hz
 
זו הייתה ההגדרה אצלי במחשב.

כשאני לוחץ על השלט בטלויזיה hdmi, הוא רושם "לא מחובר התקן" וגם בלחצן ה-SOURCE הוא לא עובר לזה.
 

תמונות מצורפות

  • New Picture.jpg
    New Picture.jpg
    KB 25.9 · צפיות: 409
נסה גם את כניסת HDMI2 במסך.
 

ניסיתי את שתי הכניסות, זה לא עזר.
 
עדכון מהשטח:

קניתי עכשיו מתאם DVI to HDMI, ודרך היציאה הזאת זה כן עובד.

עכשיו השאלה איך אני עושה את זה ישירות מה-HDMI שבמחשב ל-HDMI שבטלויזיה, ואם בכלל יש צורך?
 
אם כרטיס המסך שלך לא מוציא גם אודיו דרך ה- HDMI אז אין צורך, איכות הוידאו תהיה זהה.
 

יש לי GF9400...מאמין שהוא לא מוציא אודיו אה?

המחשב בכל מקרה מחובר למערכת סטריאו.

המון תודה על העזרה!

סוף שבוע נעים.
 
כנראה שהוא אכן לא מוציא.
סוף שבוע רגוע...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור