I itamarl חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 1 8/1/08 #1 היי, כאשר אני מנסה לחבר ממיר Hot Magic למסך Panasonic PV70 דרך ה-s-video מתקבלת תמונה שחור לבן בלבד באיכות גרועה. חיבור דרך composite עובד טוב (איכות נמוכה) האם יש בעיה ידועה ביציאת s-video של ממיר magic ??
היי, כאשר אני מנסה לחבר ממיר Hot Magic למסך Panasonic PV70 דרך ה-s-video מתקבלת תמונה שחור לבן בלבד באיכות גרועה. חיבור דרך composite עובד טוב (איכות נמוכה) האם יש בעיה ידועה ביציאת s-video של ממיר magic ??
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 8/1/08 #2 אכן, ישנם דגמי ממירים עם בעיה ביציאת S-Video
I itamarl חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 1 9/1/08 #3 נכתב ע"י LiorKoren: אכן, ישנם דגמי ממירים עם בעיה ביציאת S-Video לחץ כדי להרחיב... אז יש לפנות לחברת HOT להחלפת Hot Magic או שאין אופציה בשום דגם של המוצר לתמונה טובה דרך יציאה זו ?
נכתב ע"י LiorKoren: אכן, ישנם דגמי ממירים עם בעיה ביציאת S-Video לחץ כדי להרחיב... אז יש לפנות לחברת HOT להחלפת Hot Magic או שאין אופציה בשום דגם של המוצר לתמונה טובה דרך יציאה זו ?
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 9/1/08 #4 אופס, לא שמתי לב שמדובר במג'יק. הוא אמור להוציא אות S-Video, אם אני זוכר נכון אז רק באחד מחיבורי הסקארט (תבדוק את שניהם).
אופס, לא שמתי לב שמדובר במג'יק. הוא אמור להוציא אות S-Video, אם אני זוכר נכון אז רק באחד מחיבורי הסקארט (תבדוק את שניהם).
I itamarl חבר אתר הודעות 7 מעורבות 0 נקודות 1 9/1/08 #5 בדקתי את שניהם .... תמונה שחור לבן באחד ושלג בשני ..... כנראה מכשיר בעייתי .....
liorkoren מנהל צוות האתר הודעות 19,855 מעורבות 666 נקודות 113 9/1/08 #6 אתה משתמש בכבל סקארט ל- S-Video ?