בעיה בחיבור HD מהמחשב למסך

  • פותח הנושא פותח הנושא shimonre
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shimonre

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום


קניתי טלוויזית LED של HISENSE

הבעיה היא שאני לא מצליח לחבר אותה בחיבור HD למחשב שלי,החיבור והכבלים עובדים בדקתי את זה
אם אני מחבר ב VGA אז זה עובד ורואים טוב
אם אני מחבר PLAYSTION דרך HD אז זה גם עובד
רק החיבור של ה HD במחשב לטלוויזיה לא עובד,ובדקתי עם עוד מחשב ועוד כבל ועדין אין תמונה,המחשב מזהה אותו אבל אין תמונה.

הנה המפרט של הטלוויזיה
http://www.hisenseil.co.il/pdf/100024_P ... K15PUK.pdf

וזה המפרט של מחשב
http://www.shalmon-cs.com/shop/Product. ... ductid=541

*איך יכול להיות שאין לי יציאה אופטית במחשב ?

תודב רבה על העזרה
שמעון
 

כנראה אתה צריך לעשות דרייביר לכררטיס מסך אני לא ממש מבין בזה פאדי מבין בזה
 
איזו רזולוציה הגדרת במחשב?
 

ניסיתי את כל הרזולוציות,
המחשב מזהה אותו הטלוויזיה לא מזהה,כי שאני עושה FN+F4 ומעביר את כל התמונה לטלוויזיה אז התמונה כביכול עוברת אבל לא רואים כלום והמסך מחשב נהיה שחור גם
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור