בעיה בחיבור מחשב ל 42LC53

  • פותח הנושא פותח הנושא pdror
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

pdror

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
חברים אשמח לקבל עזרה
חברתי את הטלוויזיה לכרטיס המסך 2400PRO דרך חיבור HDMI TO HDMI
רואים תצוגה חלבית למדי
בנוסף שניסתי להריץ משחק יש לי SHIFT שמאלה של המסך והתצוגה מהבהבת

שאלה נוספת - סליחה על השרשור
אני מנסה לנגן סרטי HD אולם בחלקם יש קיטועים למרות שהכרטיס מסך תומך ב HDMI

תודה
 

לגבי החלק הראשון בשאלת, הכל פתיר דרך ATI Catalyst control center, בדוק בהגדרות השונות.

לגבי ניגון סרטי HD, איזה פורמט הם ובאיזו תוכנת ניגון אתה משתמש?
 
תודה על התשובה המהירה
אני משתמש ב BS או BlazeDTV האם אני צריך להוריד מקודד ?
האם מישהו נתקל בבעיות במערכת כמו שלי
דיברתי עם ח.י והם אמרו לי שהHDMI במכשיר שלי תומך רק בחיבור לממיר בלבד ולמחשב יש לחבר דרך RGB???

לגבי ההגדרות איזה אני צריך לסמן (מצ"ב צילום מסך )
 

תמונות מצורפות

  • lcd.JPG
    lcd.JPG
    KB 69.5 · צפיות: 513
לא אמרת איזה קבצים אתה מנסה לנגן, נסה את חבילת הקודקים K-LITE
חבר את המחשב למסך דרך VGA ותשווה את איכות התמונה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור