פלזמה בעיה בחיבור לפטופ לפלזמה .

  • פותח הנושא פותח הנושא ShiLoDesign
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ShiLoDesign

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
אהלן חבר'ה ,
רציתי לשאול ככה ,
ישלי לפטופ מסוג hp 6735s עם יציאת VGA , שאותו חיברתי דרך VGA לפלזמה [ חברת BEKO אם זה משנה ] ,
בקיצור אני מחבר והכל ומכוון תפלזמה על מצב "PC" וזה , והוא כותב לי שגיאה בפלזמה " מחוץ לטווח " ,
יש לציין שכשיחקתי עם ההגדרות במחשב וכיוונתי את הHERTZ משהו ל-60 הפלזמה הציגה חלק מהמסך אבל הפוך ולא ניתן לשליטה .
עזרה בבקשהה ?
תודה רבה
 

תבדוק קודם עם הלפטופ שלך יכול להתחבר למסך אחר בבית או בעבודה .
קרא בחוברת ההוראות של הלפטופ אם יש תהליך שצריך להפעיל כדי לראות דרך VGA .
תעדכן דרייבר בלפטופ
וספר מה קרה

יש לך כרטיס מסך שצריך לתת לך תמונה טובה Radeon HD 3200
אין לך יציאה HDMI ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור