בעיה בחיבור טלוויזיה le5300 למחשב

  • פותח הנושא פותח הנושא sandman9
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

sandman9

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
היי,
לאחרונה קניתי את הטלוויזיה הנל.
כשאני מחבר אותה ללפטופ שלי (I7 + כרטיס מסך אמיתי) הכל נראה טוב אבל...................
כל כמה שניות יש האטה, זה לא ג'עג'וע, אבל זה בהחלט האטה, לשבריר שניה,וזה מחרפן אותי!
זה קורה גם ב720 וגם ב1080

אני רואה שהמחשב לא מתאמץ, מצד שני זה לא קורה לטלוויזיה כשאני מחבר אותה לHOT-HD.
כרגע הורדתי את מנגוני הTRUMOTION ועוד כל מיני דברים שיש לה.
מה זה יכול להיות?
בבקשה תעזרו לי!

תודה
 

האטה רק בצפיה בסרטים?
 
גם סדרות.

לא קורה כשאני משחק בXBOX או רואה דרך הממיר של הוט
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור