בעיה בחיבור הוט ל S-Video בסמסונג

  • פותח הנושא פותח הנושא adija
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

adija

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
שלום...

קראתי את המדריך הברור מאוד לחיבור ממירים לטלויזיה אך עדיין יש לי בעיה:

ברשותי סמסונג 32A451 וכידוע אין בה כניסת Scart.
יש לי ממיר של הוט (דגם 7200C אם זה אומר משהו למישהו...זה לפחות מה שכתוב על המדבקה מתחת...).
קניתי Scart ל Svideo - חיברתי לכניסת ה S-Video היחידה שיש בטלויזיה אך הטלויזיה צועקת שאין אות.
אני יודע שאני בערוץ הנכון כי כשאני מנתק את הכבל - הטלויזיה רושמת "בדוק כבל" וברגע שאני מחבר זה משתנה ל"אין אות" (והטלויזיה גם רושמת S-Video אין מקום לטעויות..)
בממיר עצמו הגדרתי בהגדרות תמונה - S Video אך לשווא. עדיין "אין אות" בטלויזיה.

כרגע הטלויזיה מחוברת לממיר עם Scart לקומפוזיט...

האם יכול להיות שהממיר עצמו לא תומך ביציאת S-Video מה Scart ?
מישהו נתקל ?

תודה

עדי
 

יש ממירים שאינם תומכים ב S-Video. אני פשוט לא מצליח לזהות את הממיר לפי הדגם שנתת.
תנסה לראות מה כתוב בפנים של הממיר. איך הוא נראה בערך. יש לו VOD או אין לו? תן סימנים מזהים לממיר
 
טוב...עשיתי דאבל צ'ק ומסתבר שיש לך ממיר ADB דוקסיס שצריך ואמור לתמוך ב SVIDEO.
בהגדרות זה לא יכול להיות קשור שאין אות כי גם אם זה היה מכוון על PAL אז היית רואה שחור-לבן.
תבדוק את הכבל עצמו. תראה שאתה מוציא מהממיר ולא נותן לו (SCART הוא דו כיווני).
תנסה עם כבל אחר. אם שום דבר לא עוזר , תזמין טכנאי שיבדוק את הממיר.
 
יכול מאוד להיות שהכבל S-VIDEO לSCART שקנית הוא חד כיווני ומעביר מהS-VIDEO לSCART בלבד כלומר הפוך ממה שצריך. קיימים כבלים כאלו לצערי. אם זה לא העניין כדאי שתפנה להוט. מבחינת הטלויזיה אני יודע שאין לה בעיה מיוחדת בקליטת S-VIDEO.
 

הכבל הוא דו כיווני - ויש לו כפתור ששולט בכיוון.
באף כיוון זה לא עובד - הכבל חדש מאריזה.
 
אם יש לך טלויזות נוספות בבית שמחוברות לממיר עם יציאת סקארט נסה לחבר אותן באמצעות הכבל כדי לשלול את האפשרות שהוא הבעיה. מעבר לזה כמו שאמרתי - הוט.
 
יכול להיות שאתה צריך לשנות הגדרות בממיר עצמו - לראות שהכבל מוציא SCART
ואח"כ להיכנס להגדרות בממיר ולשנות את סוג החיבור לאחד שיעבוד
אני לא זוכר להגיד לך איך נכנסים להגדרות אבל בשירות לקוחות בטוח ידעו
 

"בממיר עצמו הגדרתי בהגדרות תמונה - S Video אך לשווא. עדיין "אין אות" בטלויזיה."
הוא ציין שהוא הגדיר את זה נכון.
רק לצורך העניין: מקש Help בשלט-->מאפייני מערכת-->הגדרות וידאו/טלויזיה-->TV output signal=S-Video
יש מדריך מפורט עם תמונות באתר http://www.dtown.co.il/articles/143.html למרות שאני בטוח שהוא כבר נעזר בו.
 
שמעתי מחבר שלי שהייתה לו בעייה כזאת בהתחלה בגלל שהמתג בכבל היה בכיוון הלא נכון.
אחרי ששינה את הכיוון זה עבד.
כמובן שיתכן שמדובר בממיר אחר. הייתי קורא להוט שיבדקו את הממיר.
 
התקלה נפתרה !

הכבל היה תקול (על אף היותו חדש).

קניתי כבל אחר חדש - ויש תמונה והכל מצוין.

תודה רבה.
 

שזאת תמיד תהיה הבעיה! :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור