בעיה בחיבור דיסק קשיח לטלויזיה..

  • פותח הנושא פותח הנושא shalom99999
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shalom99999

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
ברשותי טלויזיה מדגם toshiba 40tl838.
לטלויזיה 4 חיבורים של hd ועוד שני חיבורי usb.
שבוע שעבר קניתי הארד דיסק מסוג wd my passport.
הנני רוצה לחבר את הארד דיסק לטלויזיה , אך הטלויזיה אינה קוראת משום מה את הארד דיסק.
ניסיתי לבדוק עם הבעיה במערכת של הארד דיסק ועשיתי לו אתחול למערת קבצים של ntfs.משום מה זה עדיין לא עובד.
יש גם אופציה לעשות פירמוט לexfat שאין לי מושג מה זה.

חשוב לציין שבתחילה חשבתי שהבעיה בטלויזיה.
אך חיברתי דיסק או קי בגודל של 16 גיגה והיא קראה אותו יופי. גם את הסרטים וגם את התמונות והשירים .
מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה?
תודה רבה.
 

איך ה-WD מפורמט, FAT32 או NTFS?
 
לפי מה שקראתי בחוברת ההפעלה של המסך שלך, הנגן מדיה הפנימי תומך אך ורק ב-FAT16 / FAT32.
היצרן גם לא מתחייב שכל התקן חיצוני יעבוד. בהנחה שאכן המסך תומך רק ב-FAT32 אזי לא תוכל לראות סרטי HD שהם בגודל מעל 4 גיגה שזה המקסימום ש-FAT32 תומך...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור